Jaki procesor efektów na live?
Re: Jaki procesor efektów na live?
czy T.C. M350 daje radę(moze jednak ) , czy za jakis czas będe go chciał wymienić na M-one?
**********************
Dawać radę, to daje. Ale M-One to coś zupełnie innego - tak jakby porównywać mercedesa A-klasy, do C-klasy : ]
**********************
Dawać radę, to daje. Ale M-One to coś zupełnie innego - tak jakby porównywać mercedesa A-klasy, do C-klasy : ]
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl
Re: Jaki procesor efektów na live?
Dawać radę, to daje. Ale M-One to coś zupełnie innego - tak jakby porównywać mercedesa A-klasy, do C-klasy : ]...
**********************
Nie doprecyzowałem-chciałbym wykorzystać T.C.M350 na scenie(wiem ,że do pracy w studiu jest za słaby)-czy to cos zmienia?Pozdrawiam!
Jestem nauczycielem muzyki
Re: Jaki procesor efektów na live?
Nie doprecyzowałem-chciałbym wykorzystać T.C.M350 na scenie(wiem ,że do pracy w studiu jest za słaby)-czy to coś zmienia?Pozdrawiam!...
**********************
Tak - na scenie potrzebujesz wyższej klasy procesora niż w studio : ]
U mnie w domu kultury mają M300 (to to samo tylko bez możliwości pracowania jako vst) daje rady, choć M-One jest zdecydowanie lepszy...
[addsig]
**********************
Tak - na scenie potrzebujesz wyższej klasy procesora niż w studio : ]
U mnie w domu kultury mają M300 (to to samo tylko bez możliwości pracowania jako vst) daje rady, choć M-One jest zdecydowanie lepszy...
[addsig]
Dess Jobs - Producent Muzyczny www.dessjobs.pl
Re: Jaki procesor efektów na live?
Miałem na próbę M-One i byłem rozczarowany brzmieniem. Teraz używam MPX550 i - choć to nie jest 480L
to jednak na scenie daje radę. Seria MX to w ogóle pomyłka.

[b][url=http://jurekmuszynski.com]jurekmuszynski.com[/url][/b]
Re: Jaki procesor efektów na live?
A co sądzicie o Lexiconie MPX 1? Ja mam i jestem jak na razie zadowolony z niego.
Re: Jaki procesor efektów na live?
Jeżeli nie M-ONE-XL, to co, w podobnej lub nieco wyższej cenie?
Re: Jaki procesor efektów na live?
Nie wiem czy była przytaczana kiedykolwiek ta strona ale warto zajrzeć.
Testy wtyczek i urządzeń pogłosowych
Zna ktoś techniczne uzasadnienie użycia tak "dziwnej" próbki testowej ?
(chodzi może o dokładne pokazanie odbić i faz wybrzmiewania pogłosu).
PS. Czy prezentowany test pokrywa się z waszymi praktycznymi doświadczeniami z w/w urządzeniami i wtyczkami ?
Przyznam, że niektóre mnie zaskoczyły
Testy wtyczek i urządzeń pogłosowych
Zna ktoś techniczne uzasadnienie użycia tak "dziwnej" próbki testowej ?

(chodzi może o dokładne pokazanie odbić i faz wybrzmiewania pogłosu).
PS. Czy prezentowany test pokrywa się z waszymi praktycznymi doświadczeniami z w/w urządzeniami i wtyczkami ?
Przyznam, że niektóre mnie zaskoczyły

Re: Jaki procesor efektów na live?
...Jeżeli nie M-ONE-XL, to co, w podobnej lub nieco wyższej cenie?...
**********************
Ja np bardzo zadowolony jestem z Alesis-a Quadroverb 2. Usatawiłem kilka na prawdę ciekawych efektów. NO i nigdy mnie nie zawiódł na scenie.
A cena pewnie duzo niższa (za używki).
**********************
Ja np bardzo zadowolony jestem z Alesis-a Quadroverb 2. Usatawiłem kilka na prawdę ciekawych efektów. NO i nigdy mnie nie zawiódł na scenie.
A cena pewnie duzo niższa (za używki).
muzyka
Re: Jaki procesor efektów na live?
...A co sądzicie o Lexiconie MPX 1? Ja mam i jestem jak na razie zadowolony z niego....
**********************
strasznie pokiereszowana obsługa, zwłaszcza jak sie chce cos edytować, brzmienie ok ale trzeba troche poszukac, w przeciwieństwie do TC czy Yamahy gdzie włączam i mam to co chce
[addsig]
**********************
strasznie pokiereszowana obsługa, zwłaszcza jak sie chce cos edytować, brzmienie ok ale trzeba troche poszukac, w przeciwieństwie do TC czy Yamahy gdzie włączam i mam to co chce
[addsig]
lubie rockenrola, PGR'y i inne bajery
Re: Jaki procesor efektów na live?
strasznie pokiereszowana obsługa, zwłaszcza jak sie chce cos edytować, **********************
To akurat nie problem, ważne jest brzmienie.
Może ktoś realnie i rzetelnie oceniłby ten efekt.
Na stronach lexpro o MPX1 można przeczytać, że jest to "połowa mocy" PCM91 pczy czym ilość edytowalnych parametrów oczywiście jest uboższa i to oczywiste ale ...
Jak bardzo wpływa to na jakość efektów w porównaniu z PCM91 ?
W jakiej pozycji można ustawić MPX1 jeżeli chodzi o brzmienie i edytowalność parametrów efektów ?
MX200, MX300
MX400, MX500
MPX500, MPX550
MPX1 <---
PCM81
PCM91
PCM96
PS. Po różnych bojach z MX200 nie mam pojęcia jak sklasyfikować ten efekt, ciężko go trochę wysterować (może przez te "świrujące" gałki czasem), w swojej klasie cenowej jest ok, ale jest kompletnie nie edytowalny a to już jest za mało jednak. Ciekawe, że te gałeczki potrafią same przeskoczyć
najlepiej zapisać preset i zablokować pozycję gałek przekręcając maksymalnie w prawo. Niby błaha rzecz a potrafi strasznie namieszać
Może ma ktoś pomysł jak podratować gałki edycyjne w MX200 bo są za luźne i czasami lubią przeskoczyć np. pod wpływem "wstrząsów" zmieniając przy okazji któryś z parametrów aktualnego programu pogłosowego czy delay ?
To akurat nie problem, ważne jest brzmienie.
Może ktoś realnie i rzetelnie oceniłby ten efekt.
Na stronach lexpro o MPX1 można przeczytać, że jest to "połowa mocy" PCM91 pczy czym ilość edytowalnych parametrów oczywiście jest uboższa i to oczywiste ale ...
Jak bardzo wpływa to na jakość efektów w porównaniu z PCM91 ?
W jakiej pozycji można ustawić MPX1 jeżeli chodzi o brzmienie i edytowalność parametrów efektów ?
MX200, MX300
MX400, MX500
MPX500, MPX550
MPX1 <---
PCM81
PCM91
PCM96

PS. Po różnych bojach z MX200 nie mam pojęcia jak sklasyfikować ten efekt, ciężko go trochę wysterować (może przez te "świrujące" gałki czasem), w swojej klasie cenowej jest ok, ale jest kompletnie nie edytowalny a to już jest za mało jednak. Ciekawe, że te gałeczki potrafią same przeskoczyć


Może ma ktoś pomysł jak podratować gałki edycyjne w MX200 bo są za luźne i czasami lubią przeskoczyć np. pod wpływem "wstrząsów" zmieniając przy okazji któryś z parametrów aktualnego programu pogłosowego czy delay ?
