...
No tak adaptacja akustyczna jest ważna ale nie wierze w to że jakość przy analogu w 9632 to jest dokładnie to samo co przy konwerterze klasy Mytek czy Apogge.
Bo w takim razie po co w ogole konwertery? Nawet jak ktos potrzebuje dużo kanałów, jest coś takiego jak M-Audio Delta 1010, wystarcza 3-4 jednostki synchronizacja i sa 24-32 kanały, tylko obawiam się że brzmieniowo to jest słabo.
Bo w takim układzie po co płacić, szczególnie dla mnie 3-4 tys za 2-kanałowy konwerter jak mogę zakupić Behringer ADA8000 i mięc pod ręką 8 out/in i to za 1000 zł.
Wtedy będzie wszystko to co potrzebuje i za znacznie mniejsze pieniądze.
Troche to kuriozalne ale cóż..może i tak..
Tylko teraz to już nic nie wiem..to może faktycznie lepiej kupić rozszerzenie za 600 zl AO4S-192...i działać na analogu.....
poznałeś kilka opinii.
moją o podpinaniu pod wyjście ADAT zewnętrznego przetwornika zamiast uzywania wyjśc tych z bezpośrednio z karty też.
inna sprawa, że są konwertery w formie interfejsów USB czy firewire, na przykład nowy UA Apollo16, czy inne, ALE róznicę w brzmieniu pomiędzy konwerterami najlepszymi a tymi budżetowymi typu focusrite saffire, czy motu czy presonus, to ułamki %. to jest ostatnia rzecz, którą powinienes zmieniać wg mnie, ale oczywiście najlepiej będzie jak sobie sam wyrobisz zdanie wsłuchując się w próbki róznych porównań i testów.
Tutaj masz link do zebranych kilku testów porównawczych. Powodzenia. Wydajesz przecież swoje pieniądze.
testy porównawcze przetwornikow ADDA
[addsig]
AKYSZ.net - forum edukacyjne dla muzyków/TWORZENIE WSPÓLNYCH PROJEKTÓW MUZYCZNYCH
ALTERPROJECT.net - wyłączny dystrybutor na Polskę LINDELL AUDIO / wydawnictwo fonograficzne