Post
autor: Digiface » piątek 14 mar 2014, 17:03
......Jak już klasyka, to może 2x True Systems P-SOLO V2?
Jednak musialby sie mieścić w racku czyli ewentualnie TRUE Systems P2 analog a to cena... no prawie 2 razy drożej niz chcialem przeznaczyć...
Tak sie teraz zastanawiam czy nie lepiej by bylo kupić jakies lepsze mikrofony. ;) dpa mnie kuszą:) będę myślał:)...
Zdecydowanie mikrofony !!!
Z dpa - osiagniesz super jakosc, nawet przy sredniej jakosci Preampie.
I nigdy nie bedziesz zalowal ze je kupiles.
Preampy w klasyku musza byc dobre i bardzo neutralne,
ale teraz te wbudowane do interfacow maja tak minimalne roznice
ze nie oplaca sie w to inwestowac.
Bardzo duzo osob korzysta do nagran klasyki z produktow mobilnych Matric Halo.
Osobiscie uzywam:
Preamp UA-4-710d i UA 6176, SSL X-Rack.
Mikrofon: Neumann, DPA, Royer, Mojave.
+ sporo roznych innych.
Oczywisice moj zestaw jest universalny, ale do tanich nie nalezy.
Pozwala mi nagrywac rozne gatunku muzyki.
Oczywiscie wszystko jest wazne:
artysta- (sci),
inzynier dzwieku,
akustyka pomieszczenia,
mikrofon ,
statyw,
kabel,
Preamp,
Interface, Edytor,
Twarde dyski HD,
itd.
Taka jest u mnie kolejnosc !!!
Ale od czegos trzeba zaczac.
W Twoim przypadku 30 lat doswiadczenia podpowiada mi.
Zdecydowanie od mirofonow.
pozdrawiam
Od 10 lat poza Polska. Inz. dzwieku, producent muzyczny. Specjalista od produktow Firmy Digidesign, itd.