Kompresory VST vs sprzętowe
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
To proponuje dodawac do produktu polska instrukcje...
pozdrawiam
...
**********************
Do legalnie sprzedawanego MixPacka dostepna jest polska instrukcja.
MW
...
**********************
A jesli tak, to przepraszam. Nie mam tej wtyczki, a to stwierdzenie wzielo sie stad, ze do Warmera nie ma...
pozdrawiam
pozdrawiam
...
**********************
Do legalnie sprzedawanego MixPacka dostepna jest polska instrukcja.
MW
...
**********************
A jesli tak, to przepraszam. Nie mam tej wtyczki, a to stwierdzenie wzielo sie stad, ze do Warmera nie ma...
pozdrawiam
-
- Posty: 61
- Rejestracja: sobota 18 paź 2003, 00:00
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
...Znacznie lepiej by bylo ustawic kazdy z kompresorow tak, zeby osiagnac zamierzony efekt, nastepnie zgrac je wszystkie, wyrownac RMS i wtedy porownac, ktory to zadanie wykonal lepiej.
**********************
oczywiście ze tak...... i tak właśnie mój test był przeprowadzony , ustawiałem podobne parametry jedynie w tych kompresorach które się dało ustawić podobnie i na tych parametrach podobnie brzmiały ... poza tym Kryteria były Inne, chciałem uzyskać jak najlepszy efekt na poszczególnych urządzeniach .. i to było wykładnią Testu a nie ustawienia na kompresorach .Oczywiście zaraz wybuchnie następna wojna. Ale może się zatrzymacie trochę ,,Ja tylko stwierdziłem fakt . Panowie nikt nikogo do niczego nie przekonuje, jeśli możecie uzyskać dobre efekty na kompresorze programowym , to świetnie , ja uzyskałem najlepsze na TLA C1 na drugim miejscu Był TC. PSP Mix pressor wypadł całkiem Ok , jak na wtyczkę VST , jednak aby uzyskać pożądany efekt naprawdę się namęczyłem i to osłabia jego wartość, trzeba bardzo uważać co się robi , minimalny ruch a parametry się diametralnie zmieniają . podsumowując , każdy orze jak może i na czym może . Ja zastanawiam się nad zakupem TLA C1 jeśli się nadarzy odpowiedni moment , na pewno to zrobie. ...
**********************
No i o to chodzi
Jesli TLA C1 gra Ci najlepiej i masz mozliwosci finansowe i techniczne by z niego korzystac to chyba wlasnie to jest to, czego potrzebujesz.
Pzdrawiam,
MW
**********************
oczywiście ze tak...... i tak właśnie mój test był przeprowadzony , ustawiałem podobne parametry jedynie w tych kompresorach które się dało ustawić podobnie i na tych parametrach podobnie brzmiały ... poza tym Kryteria były Inne, chciałem uzyskać jak najlepszy efekt na poszczególnych urządzeniach .. i to było wykładnią Testu a nie ustawienia na kompresorach .Oczywiście zaraz wybuchnie następna wojna. Ale może się zatrzymacie trochę ,,Ja tylko stwierdziłem fakt . Panowie nikt nikogo do niczego nie przekonuje, jeśli możecie uzyskać dobre efekty na kompresorze programowym , to świetnie , ja uzyskałem najlepsze na TLA C1 na drugim miejscu Był TC. PSP Mix pressor wypadł całkiem Ok , jak na wtyczkę VST , jednak aby uzyskać pożądany efekt naprawdę się namęczyłem i to osłabia jego wartość, trzeba bardzo uważać co się robi , minimalny ruch a parametry się diametralnie zmieniają . podsumowując , każdy orze jak może i na czym może . Ja zastanawiam się nad zakupem TLA C1 jeśli się nadarzy odpowiedni moment , na pewno to zrobie. ...
**********************
No i o to chodzi

Jesli TLA C1 gra Ci najlepiej i masz mozliwosci finansowe i techniczne by z niego korzystac to chyba wlasnie to jest to, czego potrzebujesz.
Pzdrawiam,
MW
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
No i wlasnie o to mi chodzi. Tez ten test sluchalem i co z tego, ze tester ustawil "te same" parametry skoro w rzeczywistosci kazdy kompresor zadzialal inaczej, nie mowiac juz o nie wyrownanych poziomach RMS.
MW
...
**********************
Nie zgadzam się te pierwsze 4 próbki mają prawie identyczny poziom RMS, różnią się może o 0,05dB. To jest żadna różnica, a nr5 to ślad bez żadnej kompresji. Chciałem Was sprawdzić czy się domyślicie

-
- Posty: 61
- Rejestracja: sobota 18 paź 2003, 00:00
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
...
No i wlasnie o to mi chodzi. Tez ten test sluchalem i co z tego, ze tester ustawil "te same" parametry skoro w rzeczywistosci kazdy kompresor zadzialal inaczej, nie mowiac juz o nie wyrownanych poziomach RMS.
MW
...
**********************
Nie zgadzam się te pierwsze 4 próbki mają prawie identyczny poziom RMS, różnią się może o 0,05dB. To jest żadna różnica, a nr5 to ślad bez żadnej kompresji. Chciałem Was sprawdzić czy się domyślicie
...
**********************
Zmierzone roznice w poziomach RMS sa znacznie wieksze niz podajesz, glebokosc kompresji w kazdym z przykladow jest znaczaco inna (szczegolnie 4 w porownaniu z 1,2,3).
Obstawialem, ze przy 5, ktos zle ustawil prog, tak, ze jest zdecydowanie mniej skompresowany niz 1,2,3 a nawet 4 wiec zgadza sie, ze moze byc tez czysty.
MW
No i wlasnie o to mi chodzi. Tez ten test sluchalem i co z tego, ze tester ustawil "te same" parametry skoro w rzeczywistosci kazdy kompresor zadzialal inaczej, nie mowiac juz o nie wyrownanych poziomach RMS.
MW
...
**********************
Nie zgadzam się te pierwsze 4 próbki mają prawie identyczny poziom RMS, różnią się może o 0,05dB. To jest żadna różnica, a nr5 to ślad bez żadnej kompresji. Chciałem Was sprawdzić czy się domyślicie

**********************
Zmierzone roznice w poziomach RMS sa znacznie wieksze niz podajesz, glebokosc kompresji w kazdym z przykladow jest znaczaco inna (szczegolnie 4 w porownaniu z 1,2,3).
Obstawialem, ze przy 5, ktos zle ustawil prog, tak, ze jest zdecydowanie mniej skompresowany niz 1,2,3 a nawet 4 wiec zgadza sie, ze moze byc tez czysty.
MW
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
Nie zgadzam się te pierwsze 4 próbki mają prawie identyczny poziom RMS, różnią się może o 0,05dB. To jest żadna różnica, a nr5 to ślad bez żadnej kompresji. Chciałem Was sprawdzić czy się domyślicie
...
**********************
Zmierzone roznice w poziomach RMS sa znacznie wieksze niz podajesz, glebokosc kompresji w kazdym z przykladow jest znaczaco inna (szczegolnie 4 w porownaniu z 1,2,3).
Obstawialem, ze przy 5, ktos zle ustawil prog, tak, ze jest zdecydowanie mniej skompresowany niz 1,2,3 a nawet 4 wiec zgadza sie, ze moze byc tez czysty.
MW
...
**********************
To ciekawe, czyżby WaveLab mi źle podawał poziom RMS. 5 przykład ma poziom dużo niższy (może z 2,5dB- co nie dziwne bo to przykład bez kompresji), ale pierwsze 4 przykłady mają podobny RMS. Nie moge teraz sprawdzić bo nie ma mnie w domu, ale sprawdze. Czy Ty zmierzyłeś?

**********************
Zmierzone roznice w poziomach RMS sa znacznie wieksze niz podajesz, glebokosc kompresji w kazdym z przykladow jest znaczaco inna (szczegolnie 4 w porownaniu z 1,2,3).
Obstawialem, ze przy 5, ktos zle ustawil prog, tak, ze jest zdecydowanie mniej skompresowany niz 1,2,3 a nawet 4 wiec zgadza sie, ze moze byc tez czysty.
MW
...
**********************
To ciekawe, czyżby WaveLab mi źle podawał poziom RMS. 5 przykład ma poziom dużo niższy (może z 2,5dB- co nie dziwne bo to przykład bez kompresji), ale pierwsze 4 przykłady mają podobny RMS. Nie moge teraz sprawdzić bo nie ma mnie w domu, ale sprawdze. Czy Ty zmierzyłeś?
-
- Posty: 61
- Rejestracja: sobota 18 paź 2003, 00:00
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
...Nie zgadzam się te pierwsze 4 próbki mają prawie identyczny poziom RMS, różnią się może o 0,05dB. To jest żadna różnica, a nr5 to ślad bez żadnej kompresji. Chciałem Was sprawdzić czy się domyślicie
...
**********************
Zmierzone roznice w poziomach RMS sa znacznie wieksze niz podajesz, glebokosc kompresji w kazdym z przykladow jest znaczaco inna (szczegolnie 4 w porownaniu z 1,2,3).
Obstawialem, ze przy 5, ktos zle ustawil prog, tak, ze jest zdecydowanie mniej skompresowany niz 1,2,3 a nawet 4 wiec zgadza sie, ze moze byc tez czysty.
MW
...
**********************
To ciekawe, czyżby WaveLab mi źle podawał poziom RMS. 5 przykład ma poziom dużo niższy (może z 2,5dB- co nie dziwne bo to przykład bez kompresji), ale pierwsze 4 przykłady mają podobny RMS. Nie moge teraz sprawdzić bo nie ma mnie w domu, ale sprawdze. Czy Ty zmierzyłeś?...
**********************
U mnie Wavelab 5 pokazuje (wylaczajac 5) rozbieznosci ponad 2dB ale wazniejsza wydaje mi sie w tym kontekscie glebokosc kompresji, ktora dla 4 jest znikoma w porownaniu z przepompowana 1, co nie daje szans na ocene brzmienia.
Jesli podasz mi adres to moge Ci podeslac jeszcze jedna ciekawa wersje.

**********************
Zmierzone roznice w poziomach RMS sa znacznie wieksze niz podajesz, glebokosc kompresji w kazdym z przykladow jest znaczaco inna (szczegolnie 4 w porownaniu z 1,2,3).
Obstawialem, ze przy 5, ktos zle ustawil prog, tak, ze jest zdecydowanie mniej skompresowany niz 1,2,3 a nawet 4 wiec zgadza sie, ze moze byc tez czysty.
MW
...
**********************
To ciekawe, czyżby WaveLab mi źle podawał poziom RMS. 5 przykład ma poziom dużo niższy (może z 2,5dB- co nie dziwne bo to przykład bez kompresji), ale pierwsze 4 przykłady mają podobny RMS. Nie moge teraz sprawdzić bo nie ma mnie w domu, ale sprawdze. Czy Ty zmierzyłeś?...
**********************
U mnie Wavelab 5 pokazuje (wylaczajac 5) rozbieznosci ponad 2dB ale wazniejsza wydaje mi sie w tym kontekscie glebokosc kompresji, ktora dla 4 jest znikoma w porownaniu z przepompowana 1, co nie daje szans na ocene brzmienia.
Jesli podasz mi adres to moge Ci podeslac jeszcze jedna ciekawa wersje.
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
Ogólnie lubię wtyczki PSP są dobrej jakości , Vintage Warmer robi świetną robotę , ale jeśli mogłabym coś zasugerować , panowie uproście swoje produkty , niektóre sa naprawdę mało intuicyjne , a szkoda bo możliwości tych wtyczek sa bardzo duże tylko aby dotrzeć do sedna potrzeba czasu , a nie zawsze ten czas jest i nie zawsze się po prostu chce .Wiem ze na waszej stronie jest forum gdzie można wpisywać swoje pomysły i życzenia .wiec może tutaj na tym forum zrobić oddzielny temat z ""życzeniami do was "" . Zdaje sobie sprawę ze napisanie dobrego programu zajmuje dużo czasu , ale może My forumowicze damy swoje pomysły , a wy jako PSP cos z tego wybierzecie . Oczywiście potem jako pomysłodawcy dostajemy zniżkę przy zakupie :)
Pozdrawiam Ula :)
-
- Posty: 61
- Rejestracja: sobota 18 paź 2003, 00:00
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
...Ogólnie lubię wtyczki PSP są dobrej jakości , Vintage Warmer robi świetną robotę , ale jeśli mogłabym coś zasugerować , panowie uproście swoje produkty , niektóre sa naprawdę mało intuicyjne , a szkoda bo możliwości tych wtyczek sa bardzo duże tylko aby dotrzeć do sedna potrzeba czasu , a nie zawsze ten czas jest i nie zawsze się po prostu chce .Wiem ze na waszej stronie jest forum gdzie można wpisywać swoje pomysły i życzenia .wiec może tutaj na tym forum zrobić oddzielny temat z ""życzeniami do was "" . Zdaje sobie sprawę ze napisanie dobrego programu zajmuje dużo czasu , ale może My forumowicze damy swoje pomysły , a wy jako PSP cos z tego wybierzecie . Oczywiście potem jako pomysłodawcy dostajemy zniżkę przy zakupie :) ...
**********************
Dzieki za uwagi, znaczna czesc naszych wtyczek byla robiona z mysla o sytuacjach, gdy trzeba cos precyzyjnie wyrzezbic (suma, grupa, master) ale moze rzeczywiscie warto by bylo poszukac rozwiazan ulatwiajacych prace ze zwyklymi sciezkami, gdzie trzeba sprawnie osiagnac zamierzony cel.
Pozdrawiam,
MW
**********************
Dzieki za uwagi, znaczna czesc naszych wtyczek byla robiona z mysla o sytuacjach, gdy trzeba cos precyzyjnie wyrzezbic (suma, grupa, master) ale moze rzeczywiscie warto by bylo poszukac rozwiazan ulatwiajacych prace ze zwyklymi sciezkami, gdzie trzeba sprawnie osiagnac zamierzony cel.
Pozdrawiam,
MW
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
**********************
To ciekawe, czyżby WaveLab mi źle podawał poziom RMS. 5 przykład ma poziom dużo niższy (może z 2,5dB- co nie dziwne bo to przykład bez kompresji), ale pierwsze 4 przykłady mają podobny RMS. Nie moge teraz sprawdzić bo nie ma mnie w domu, ale sprawdze. Czy Ty zmierzyłeś?...
**********************
U mnie Wavelab 5 pokazuje (wylaczajac 5) rozbieznosci ponad 2dB ale wazniejsza wydaje mi sie w tym kontekscie glebokosc kompresji, ktora dla 4 jest znikoma w porownaniu z przepompowana 1, co nie daje szans na ocene brzmienia.
Jesli podasz mi adres to moge Ci podeslac jeszcze jedna ciekawa wersje.
...
**********************
Mi tak pokazuje:
1 -15,84dB
2 -15,83dB
3 -15,84dB
4 -15,79dB
0,05dB różnicy
To naprawdę dziwne, sprawdź czy się nie pomyliłeś
To ciekawe, czyżby WaveLab mi źle podawał poziom RMS. 5 przykład ma poziom dużo niższy (może z 2,5dB- co nie dziwne bo to przykład bez kompresji), ale pierwsze 4 przykłady mają podobny RMS. Nie moge teraz sprawdzić bo nie ma mnie w domu, ale sprawdze. Czy Ty zmierzyłeś?...
**********************
U mnie Wavelab 5 pokazuje (wylaczajac 5) rozbieznosci ponad 2dB ale wazniejsza wydaje mi sie w tym kontekscie glebokosc kompresji, ktora dla 4 jest znikoma w porownaniu z przepompowana 1, co nie daje szans na ocene brzmienia.
Jesli podasz mi adres to moge Ci podeslac jeszcze jedna ciekawa wersje.
...
**********************
Mi tak pokazuje:
1 -15,84dB
2 -15,83dB
3 -15,84dB
4 -15,79dB
0,05dB różnicy
To naprawdę dziwne, sprawdź czy się nie pomyliłeś
Re: Kompresory VST vs sprzętowe
Dzieki za uwagi, znaczna czesc naszych wtyczek byla robiona z mysla o sytuacjach, gdy trzeba cos precyzyjnie wyrzezbic (suma, grupa, master) ale moze rzeczywiscie warto by bylo poszukac rozwiazan ulatwiajacych prace ze zwyklymi sciezkami, gdzie trzeba sprawnie osiagnac zamierzony cel.
Pozdrawiam,
MW
...
**********************
Własnie tego brakuje , kompresor- limiter z twardym lub miękkim Knee , RMS + Peak . prosty w obsłudze , czytelny graficznie , brzmiący dobrze , bez zbędnych fajerwerków. Zdaje sobie sprawę ze jest cała masa takich programów ale w waszej ofercie tego brakuje , a wiem po sobie na co zwracam uwagę i jakich wtyczek najczęściej używam . Ludzie szukają prostoty i efektywności w działaniu . Skomplikowane rozwiązania często są omijane . PSP ma już renomę wiec myślę ze nowy palg-in spotkałby się z dużym zainteresowaniem , zwłaszcza ze jak wspomniałam nie macie tego w swojej ofercie . Produkując taki kompresor zdobywacie nowych odbiorców , przepraszam za szczerość, ale słyszałam kiedyś opinie dosyć znanego Muzyka - realizatora , który zerknął na któryś z waszych produktów i stwierdził ze on niema czasu uczyć się nowych rozwiązań i miał racje , ponieważ PSP podchodzi do problemu inaczej , niestety aby pracować na danej wtyczce należy przeczytać instrukcje w innym wypadku można się zgubić. Naprawdę może warto zerknąć na temat od strony "" narodu "" :) Pozdrawiam.
Pozdrawiam,
MW
...
**********************
Własnie tego brakuje , kompresor- limiter z twardym lub miękkim Knee , RMS + Peak . prosty w obsłudze , czytelny graficznie , brzmiący dobrze , bez zbędnych fajerwerków. Zdaje sobie sprawę ze jest cała masa takich programów ale w waszej ofercie tego brakuje , a wiem po sobie na co zwracam uwagę i jakich wtyczek najczęściej używam . Ludzie szukają prostoty i efektywności w działaniu . Skomplikowane rozwiązania często są omijane . PSP ma już renomę wiec myślę ze nowy palg-in spotkałby się z dużym zainteresowaniem , zwłaszcza ze jak wspomniałam nie macie tego w swojej ofercie . Produkując taki kompresor zdobywacie nowych odbiorców , przepraszam za szczerość, ale słyszałam kiedyś opinie dosyć znanego Muzyka - realizatora , który zerknął na któryś z waszych produktów i stwierdził ze on niema czasu uczyć się nowych rozwiązań i miał racje , ponieważ PSP podchodzi do problemu inaczej , niestety aby pracować na danej wtyczce należy przeczytać instrukcje w innym wypadku można się zgubić. Naprawdę może warto zerknąć na temat od strony "" narodu "" :) Pozdrawiam.
Pozdrawiam Ula :)