Novation X-Station - czy warto zainwestować?

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
Robix
Posty: 634
Rejestracja: środa 14 sty 2009, 00:00

Novation X-Station - czy warto zainwestować?

Post autor: Robix » środa 14 sty 2009, 21:56

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Zwracam się do Was, ponieważ potrzebuję rady profesjonalistów. Jestem początkującym muzykiem i dopiero wchodzę w tajniki syntezy. Mam odnośnie tego pytanie: Czy warto zainwestować w Novation X-station, mając w posiadaniu Waldorfa Blofelda i Virusa Ti Snow ?? Zastanawiam się także czy na tym co mam, da się wyciągnąć takie brzmienia, jak w X-station ?? Głównie mi chodzi o leady, takie jak np. w utworze Jackyll and Hyde "Freefall". Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam.
Początkujący muzyk.

Awatar użytkownika
mastyk
Posty: 72
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 00:00

Re: Novation X-Station - czy warto zainwestować?

Post autor: mastyk » czwartek 15 sty 2009, 12:11

...Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Zwracam się do Was, ponieważ potrzebuję rady profesjonalistów. Jestem początkującym muzykiem i dopiero wchodzę w tajniki syntezy. Mam odnośnie tego pytanie: Czy warto zainwestować w Novation X-station, mając w posiadaniu Waldorfa Blofelda i Virusa Ti Snow ? Zastanawiam się także czy na tym co mam, da się wyciągnąć takie brzmienia, jak w X-station ? Głównie mi chodzi o leady, takie jak np. w utworze Jackyll and Hyde "Freefall". Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam....
**********************

z zakresu o który pytasz mam X-Station, V-Station, Virusa B, Virusa C, miałem Nova.

Novationy brzmią troszkę inaczej. brzmienie jest według mnie bardziej okrągłe i aksamitne (oczywiście nie mam na myśli konkretnych brzmień które mogą być też octowe, tylko brzmienia ogólnie). z drugiej strony Virus, szczególnie Ti jest najbardziej uniwersalny i możesz się baardzo zbliżyć do Novation.