Monitory studyjne DIY

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Company
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 15 wrz 2014, 00:00

Monitory studyjne DIY

Post autor: Company » poniedziałek 15 wrz 2014, 22:11

Witam


Od niedawna powoli kupuję sobie sprzęt do domowego studia. Teraz przyszła kolej na monitory.


Naczytałem się w internetach, że lepiej zbudować monitory samemu, jeżeli ma się niewiele kasy - da to podobno dużo lepszą niż gdyby się kupiło coś firmowego. Na początek muszę się dowiedzieć podstaw.


1. Gdzie mogę dokładnie przeczytać jak zbudowane są monitory, z jakiego drewna, jakie podzespoły siedzą w środku? Jestem totalnym laikiem :D


2. Jak określić, jakich wymiarów powinny być monitory do pokoju ok 3x5m?


3. Jak zbudować te monitorki, żeby grały "tak jak trzeba"? :D


4. Jeżeli ktoś ma doświadczenie w budowaniu monitorów, chętnie posłuchałbym doświadczeń :D.


Nie ukrywam że najlepiej dla mnie byłoby skopiować określony model monitorów.


 


Z góry dzięki za odpowiedzi :D


smirnoff
Posty: 239
Rejestracja: poniedziałek 19 sie 2013, 00:00

Re: Monitory studyjne DIY

Post autor: smirnoff » poniedziałek 15 wrz 2014, 22:42