Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
jestem posiadaczem Apollo Twin MK II Thunderbolt. Widoczny jest na moim koncie w Universal Audio od momentu podłączenia do komputera Mac i zainstalowania oprogramowania. Wczoraj kupiłem Apollo Twin Duo USB.Podłączyłem go do PC i po zalogowaniu się na swoje konto ściągnąłem oprogramowanie i zainstalowałem zgodnie z procedurą. Urządzenie jest widoczne w konsoli i pojawiły się standardowe pluginy. Niby wszystko w porządku ale Apollo Twin USB nie jest widoczne na moim koncie jako drugie urządzenie obok Apollo Twin MKII. Ponadto dodatkowe pluginy przypisane do konta też nie są dostępne w Apollo Twin USB. Wniosek stąd, że proces automatycznej rejestracji nie odbył się prawidłowo. Czy przyczyną braku rejestracji może być fakt, e ktoś przede mną zarejestrował to urządzenie na innym koncie? Nadmieniam ,że kupiłem je w firmie poprzez internet i nie było oryginalnej plomby na pudełku w jej miejsce ktoś nakleił zwykłą taśmę klejącą. Napisałem do UA ale to potrwa z pewnością kilka dni zanim uzyskam odpowiedź. Może ktoś z Was miał podobny przypadek i napisze jak dokonać rejestracji aby na moim koncie widniały dwa urządzenia i był dostęp do wszystkich pluginów przypisanych do konta.
Pozdrawiam,
Sławomir
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Spokojnie support w UA jest na piątkę z plusem. Osobiscie podejrzewam, że sprzęt jest zarejestrowany i podpięty pod inne konto. Jeśli masz papiery, że nowe kupione to nie powinno być problemu.
Zwroty 14 dniowe z firm są sprzedawane jako nowe.
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
A tak z ciekawości, to w jakiej firmie kupiłeś? Bo znam jedną taką, która takie numery potrafi robić, że sprzedaj sprzęt z ceną trochę niższą, niż reszta, ale ewidentnie jest używany. Sam się na to naciąłem. Oczywiście na stronie nie ma wzmianki, że dany sprzęt był używany np. po wystawowy lub udostępniany klientom do testów
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Też jestem ciekaw aczkolwiek najcześciej to są po prostu zwroty z tytułu odstąpienia od umowy, warto zauważyć, że w takiej sytuacji sprzedawca ma obowiązek sprzedać taki zwrot jako nowy wg ustawy*. W USA produkt brand new to pronto od producenta u nas nowy to powystawowy, zwrot, demo, prosto z hurtowni
*z tego co pamiętam
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
*z tego co pamiętam...
W moim przypadku to był ewidentnie sprzęt wypożyczany do testów. Karton mocno porwany i poklejony taśmą, zaś data produkcji z przed roku.
Co do brand new, to też nie wiem jak to jest u nas. Niemcy lub Czesi informują na stronie, że jest to tzw. B-stock, czyli sprzęt sprawny ale ze zwrotu, wystawowy lub po naprawie.
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Zaloguj się na koncie w Universal Audio. Przez formularz kontaktowy napisz swój problem (zakładka support - contact support - submit a Support Request) , zrób zdjęcia urządzenia, oraz skan dowodu zakupu (jak masz).Opisz dokładnie jaki masz problem, będziesz zapewne musiał podłączyć sprzęt i z menu aplikacji wygenerować plik informacyjny urządzenia i przesłać do supportu - wtedy przypiszą Ci do konta.
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Przysługuje Zbynia, przysługuje:
https://help.uaudio.com/hc/en-us/articles/206238366-How-To-Transfer-Ownership-of-UAD-2-Apollo-Devices
Re: Apollo Twin Duo nie rejestruje się na stronie UA
Ktoś kupuje coś, potem oddaje i sklep sprawdza sprzęt, wątpię żeby zagłębiał się w proces rejestracji.
Sprawa druga, można przepisać konto w UA na nową osobę ale proces ten musi podjąć aktualny owner. Jeśli sprzęt był do testów to tylko bezpośrednio pomoc w UA lub sklep musi poprosić osobę która to miała wczesnej. Tyle, że w tym momencie to takie nasze Panowie dywagowanie.
Niech kolega qst się wypowie jak się to sprawa ma aktualnie.