Mikrofon-interfejs do domowego studia

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Pompeczka
Posty: 10
Rejestracja: sobota 17 sie 2019, 19:29

Mikrofon-interfejs do domowego studia

Post autor: Pompeczka » sobota 17 sie 2019, 19:40

Siemanko. Ostatnio postanowilem sie pobawic troche muzyka i wzialem sie za 'kompletowanie' sprzetu jesli tak to mozna nazwac.
Generalnie jesli chodzi o mikrofon to czaje sie na Rode NT1 A-KIT, druga sprawa to interfejs. Posiadam laptopa, no swiezynka to on nie jest, bo Lenovo g580, wiec pare latek ma.

Interfejs taki sobie 'upodobalem' Focusrite Scarlett 2i2 3gen, choc szczerze mowiac jestem kompletnie zielony dlatego tu pisze.
Czy owy sprzet jest w maire dobry dla takiego laika i sie przy nim odnajde? A takze czy jest sens wywalic te siano an ten sprzet a okaze sie, ze znajde cos cenowo nizej, ale jakosciowo tak samo dobre-dla mnie?

No i glowne pytanie na kolacje, czy z moim laptopem nie bedzie zadnych nieprzyjemnosci w trkacie towrzenia? Jedyne co w nim ulepszylem to wymiane z hdd na sdd :o

Awatar użytkownika
PWA
Posty: 919
Rejestracja: środa 04 cze 2014, 00:00

Re: Mikrofon-interfejs do domowego studia

Post autor: PWA » sobota 17 sie 2019, 21:29

Zarówno mikrofon jak interfejs, to dobry wybór na początek. Przyzwoity entry level. Taniej trudno coś znaleźć na tak przyzwoitym poziomie,
Lenovo g580 nic nie mówi...to tak jak bym napisał np. BMW serii 5 :-)
Ile RAM i jaki procek tylko dokładnie... no i co chcesz na nim robić i z jakim oprogramowaniem.

Pompeczka
Posty: 10
Rejestracja: sobota 17 sie 2019, 19:29

Re: Mikrofon-interfejs do domowego studia

Post autor: Pompeczka » niedziela 18 sie 2019, 13:15

i5, 2.6ghz, 8gb, win 8.1. Glownie do muzyki. Nagrywanie wokalu bez instrumentow na ten moment, obrobka. Nie wiem co jeszcze tak szczerze powiem.

Awatar użytkownika
PWA
Posty: 919
Rejestracja: środa 04 cze 2014, 00:00