DAC albo karta dzwiekowa do tworzenia muzyki (amatorskie studio)

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
maxik
Posty: 1
Rejestracja: sobota 24 sie 2019, 12:01

DAC albo karta dzwiekowa do tworzenia muzyki (amatorskie studio)

Post autor: maxik » sobota 24 sie 2019, 12:05

Dobry wszystkim, słuchajcie, potrzebuje porady dotyczące kupna DACa albo karty dzwiękowej do produkcji muzyki. Jestem początkujący aczkolwiek z djjka mam juz za sobą parę lat, i teraz chciałbym skompletować amatorski sprzęt do produkcji.

Zaczynam od DAC do mojego komputera, mam zamiar wydać max 500 zł. Z tego co wyczytałem nie ma takiej wielkiej różnicy pomiędzy UMC202 a Scarlet 2in2.

Natomiast zastanawiam się pomiędzy UMC202 a UMC 202 Hd, czy te 192 khz w UMC202HD będzie miało wpływ na tworzenie bitów z komputera ( nie będę nagrywał żadnych instrumentów). Do tego dochodzą jeszcze monitory Mackie MR524. Więc czy warto wydać więcej 70 zł na wersje HD , czy nie lepiej może dozbierać i kupić coś innego ?

Zbynia
Posty: 7665
Rejestracja: sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: DAC albo karta dzwiekowa do tworzenia muzyki (amatorskie studio)

Post autor: Zbynia » piątek 06 wrz 2019, 13:52

Według Behringera niczym się te interfejsy nie różnią - UMC202 też według nich obsługiwał 192kHz.
Jednak inne źródła podają że tylko 96kHz także Behringer ma bubla w dokumentacji

UMC202 nie jest już od dawna produkowany także na pewno nie kupuj sprzętu którego nie ma w produkcji byś nie został na lodzie ze sterownikami na przykład :-).
Tak poza tym to bardzo dobry interfejs na początek, przyzwoita latencja, niskie szumy, dobry dźwięk i całkiem wydajne wyjście słuchawkowe

noizes
Posty: 1
Rejestracja: środa 01 sty 2020, 03:27

Re: DAC albo karta dzwiekowa do tworzenia muzyki (amatorskie studio)

Post autor: noizes » środa 01 sty 2020, 03:57

Mam podobny problem, co powyższy użytkownik, więc się podczepię pod topic.