Interfejs audio Behringer seria umc i konsola ps4

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
dzoooni
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 03 lis 2019, 20:03

Interfejs audio Behringer seria umc i konsola ps4

Post autor: dzoooni » niedziela 03 lis 2019, 20:24

Dzień dobry wszystkim.
Mam zapewne nietypowe pytanie jak na to forum, jestem kompletnym laikiem w temacie więc proszę o pomoc.
Obecnie mam mikrofon na USB spinany z konsolą ale dźwięk mnie nie satysfakcjonuje.
1. Czy taki interfejs po podłączeniu po usb wysyła dźwięk, ale daje też powrót? Chodzi mi o to czy po wpieciu pośle dźwięk z mikrofonu i czy będę słyszał w wyjściu sluchawkowym w interfejsie dźwięk powracający z konsoli, czy tylko mikrofon?
2 chciałbym użyć jednego z wejść liniowych aby do konsoli wysłać muzyke plumkajaca w tle, jako że te wejścia są monofoniczne, czy dźwięk będzie słyszalny w jednym kanale, czy może interfejs mixuje sygnał mono na dwa kanały?
Będę wdzięczny za odpowiedź, pozdrawiam.


Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Caroozo
Posty: 932
Rejestracja: piątek 22 lut 2008, 00:00

Re: Interfejs audio Behringer seria umc i konsola ps4

Post autor: Caroozo » poniedziałek 04 lis 2019, 07:54

1. Oczywiście, że mixer pracuje w pełnym duplexie, tzn. jednocześnie nagrywa i odtwarza dźwięk. Nadto, bardzo dużo urządzeń ma tzw. direct monitoring, tzn. słyszy się sygnał wejściowy bez opóźnień. Z tańszych interfejsów Behringera polecam minimum UMC204HD z uwagi na to, że ma stereo monitoring, tzn. nawet jak podłączysz sygnał mono, to będziesz słyszał w słuchawkach stereo.