Interfejs audio jaki

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
kayttt
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 20 kwie 2020, 16:00

Interfejs audio jaki

Post autor: kayttt » poniedziałek 20 kwie 2020, 16:15

Witam wszystkich,

przymierzam się do kupna interfejsu audio i stąd moje pytanie jaki?

Interfejs będzie mi służyć jedynie do grania i nagrywania gitary/basu, nie wykluczam używania mikrofonu.
Nie jestem profesjonalistą, sprzęt będzie wykorzystywany przeze mnie typowo hobbystycznie, stąd też nie mam zamiaru wydawać kosmicznych sum kwoty. Sprzęt napewno z drugiej ręki.

Pracuje na nowym macbooku pro i tu nasuwa się pytanie, komp posiada tylko wejście usb c i zastanawiam się czy będzie jakiś problem podłączając interfejs z usb b przez przejściówke na usb c?

Miałem kiedyś doczynienia z line 6 pod x1, ale słyszałem bardzo dobre opinie na temat focusrite i bardziej do niego jestem przekonany.
Znalazłem np focusrite 2i4 w cenie 300zł tylko 1generacji.
Co uważacie na temat kupowania starszego sprzętu 1 generacji? na moje wymagania jest wystarczający, czy muszę patrzeć na wyższą półkę?

Z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Caroozo
Posty: 932
Rejestracja: piątek 22 lut 2008, 00:00

Re: Interfejs audio jaki

Post autor: Caroozo » wtorek 21 kwie 2020, 08:52

Focursite 2nd generacji bardziej bym polecił ze względu na wiele zmian na plus. Podaj jaki masz budżet, mało jest urządzeń za 300 PLN z przyzwoitymi ADC, chyba że mówimy o używkach. Jeśli zaś chodzi o DAC i ogólny "bang for the buck", to UMC204HD nie jest najgorszy,