Pomoc interfejs + wzmacniacz słuchawkowy

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
modybecik
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 05 lip 2020, 20:32

Pomoc interfejs + wzmacniacz słuchawkowy

Post autor: modybecik » niedziela 05 lip 2020, 20:48

Witam, jestem zielony co do wyboru sprzętu i mam dwa pytania:

1. Posiadam interfejs audio Focusrite Scarlett Solo 2gen + słuchawki Beyerdynamic DT770 Pro 250 ohm i moje pytanie brzmi, czy warto kupować np. Wzmacniacz Słuchawkowy Presonus HP4, żeby słuchawki głośniej grały bo ten interfejs Scarlett max 200 ohm obsługuje czy to nie ma sensu.

2. Jeśli jednak bym posiadał ten wzmacniacz Presonus i Interfejs Scarlett jak to podłączyć ze sobą najlepiej. Myślałem, żeby użyć kabla 2x RCA -> 2x Jack 6.3mm lub 1x Jack 6.3 mm -> 2x Jack 6.3mm

Serdecznie dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam

msankowski
Posty: 201
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2018, 15:24

Re: Pomoc interfejs + wzmacniacz słuchawkowy

Post autor: msankowski » niedziela 05 lip 2020, 22:33

Ad.1 Różnica 200 a 250 ohm jest niewielka. Z drugiej strony 2i2 jest zasilany z USB co już niesie ograniczenia w zakresie wydajności prądowej. HP4 to bardzo dobry wzmacniacz i jeśli przewidujesz łączne wykorzystanie więcej niż dwóch par słuchawek, albo chcesz mieć pewność że te lub inne słuchawki (nawet 600ohm) będą właściwie zasilone to jest on właściwym wyborem.

Ad. 2 Łączymy dwoma kablami symetrycznymi 6,3mm TRS (tzw. stereo) z wyjść Line outputs 2i2 do wejść liniowych HP4. Ewentualne monitory podłączamy wtedy do wyjść TRS HP4.

modybecik
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 05 lip 2020, 20:32

Re: Pomoc interfejs + wzmacniacz słuchawkowy

Post autor: modybecik » niedziela 05 lip 2020, 22:40

Tylko ja mam Focusrite Solo nie 2i2 i wlasnie z tyłu posiadam zwykłe wyjście RCA a nie TRS.

msankowski
Posty: 201
Rejestracja: niedziela 01 kwie 2018, 15:24

Re: Pomoc interfejs + wzmacniacz słuchawkowy