Pandora vs V-AMP2

Jeśli masz problem związany ze sprzętem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Karlos

Pandora vs V-AMP2

Post autor: Karlos » wtorek 02 mar 2004, 21:39

Szanowni Państwo, czy ktoś mógłby pokusić się o porównanie tych dwóch urządzeń? Chciałem zakupić jeden z nich. Nie jestem profesjonalistą, wyuzdanych ambicji nie mam (ani zbyt wypchanego portfela) lubię muzycznie popływać nieco, a efekt służyłby mi do ćwiczeń w domu / domowych nagrań / grania na próbach / kameralnych koncertach. Chcę urozmaicić trochę brzmienie efektami, oraz podrasować i uzdatnić mój piec (marshall as50r) do współpracy z elektrykiem, dać mu trochę przesteru itp. Czy rzeczywiście oba te urządzenia na scenę się nie nadają, a jedynie do ćwiczeń przed tv? Jak też jest z parametrami efektów w pandorze (słyszałem, że ich modyfikacja jest problematyczna) i czy wyraźnie czuć brak footswitcha?

Dziękuję z góry za pomoc

Awatar użytkownika
Hardi

Re: Pandora vs V-AMP2

Post autor: Hardi » środa 03 mar 2004, 01:36