A miało być tak cudownie

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
go
Posty: 88
Rejestracja: czwartek 07 lis 2002, 00:00

A miało być tak cudownie

Post autor: go » niedziela 31 paź 2004, 21:07

Kupilem odsluchy Alesis M1 Activ Mk2 po 3 tygodniach wysiadl glosnik wysoko tonowy po naprawie servisowej glosnik jest slabszy i odbiega od glosnika z drugiej strony zastanawiam sie czy wogule go slysze jest poprostu slaby doradzcie mi co z tym zrobic Jestem zupelnie rozczarowany tym servisem poza tym naprawe gwarancyjna skasowali na 100 zeta Go

Awatar użytkownika
AXIS
Posty: 307
Rejestracja: poniedziałek 28 cze 2004, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: AXIS » niedziela 31 paź 2004, 22:09

...Co to za serwis? Wysłałes im tylko jeden zestaw głośnikowy? Dlaczego zebrali 100zł???

**********************



No to przynajmniej wiadomo, dlaczego je przecenili ostatnio - a wspominałem w innym wątku o ich awaryjności, niestety w naszej branży zbyt często autorytatywnie stwierdzamy pewne rzeczy typu: "do 2000 zł to tylko Alesisy".



Mam nadzieję, że uda Ci się załatwić tą sprawę z serwisem.



Pozdrawiam,



Maciej R.


Awatar użytkownika
mel
Posty: 378
Rejestracja: czwartek 24 lip 2003, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: mel » niedziela 31 paź 2004, 23:16

...niestety w naszej branży zbyt często autorytatywnie stwierdzamy pewne rzeczy typu: "do 2000 zł to tylko Alesisy".

**********************

I slusznie. Tyle ze pasywne. Absolutnie nie rozumiem, powiedzmy fascynacji aktywnymi alesisami. Oprocz tego, ze graja gorzej od pasywnych, pojawilo sie tysiac opinii na temat ich awaryjnosci. Kto to jeszcze kupuje?! Ale widac, ze kazdy chce sie na wlasnej skorze przekonac...

pozdr


3Head
Posty: 433
Rejestracja: środa 28 lip 2004, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: 3Head » poniedziałek 01 lis 2004, 00:29

Jestem zupelnie rozczarowany tym servisem poza tym naprawe gwarancyjna skasowali na 100 zeta Go ...

**********************



ciekawa ta gwarancja...

Awatar użytkownika
bruce_lee
Posty: 277
Rejestracja: sobota 19 cze 2004, 00:00
Kontakt:

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: bruce_lee » poniedziałek 01 lis 2004, 00:56

no mnie na szczescie jeszcze nic nie padlo, ale jakby co to sie na pewno pochwale ;)
[url=http://www.liveuser.pl]liveuser.pl[/url] /
[url=http://www.myspace.com/ansikte]le visage[/url]

Awatar użytkownika
go
Posty: 88
Rejestracja: czwartek 07 lis 2002, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: go » poniedziałek 01 lis 2004, 10:32

...Jestem zupelnie rozczarowany tym servisem poza tym naprawe gwarancyjna skasowali na 100 zeta Go ...

**********************



ciekawa ta gwarancja... ...

**********************

Ciekawe jest to że przy zakupie nie dostałem gwarancji oryginalnej tylko sprzedawca dał mi swoją sklepową gwarancje po oddaniu do naprawy dowiedziałem się że servis nie wystawia gwarancji na głośniki ,to chce sie zapytać z czego składa się kolumna czy nie z głośników na pudło nie potrzebuje gwarancji a servisem jest Lauda-audio z sopotu Go

3Head
Posty: 433
Rejestracja: środa 28 lip 2004, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: 3Head » poniedziałek 01 lis 2004, 12:26

Ciekawe jest to że przy zakupie nie dostałem gwarancji oryginalnej tylko sprzedawca dał mi swoją sklepową gwarancje po oddaniu do naprawy dowiedziałem się że servis nie wystawia gwarancji na głośniki ,to chce sie zapytać z czego składa się kolumna czy nie z głośników na pudło nie potrzebuje gwarancji a servisem jest Lauda-audio z sopotu Go...

**********************



hmm , servis nie wystawia gwarancji na glosniki , a producent nie wystawia jej w ogole ? Wiec moze Lauda-Audio za darmo moze pomalowac Ci odpryski farby na monitorach ? Chyba powinienes zadzwonic do nich i nieco podyskutowac o tym , bo jak dla mnie to dobrze nie brzmi.

Awatar użytkownika
Che
Posty: 102
Rejestracja: piątek 09 sty 2004, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: Che » poniedziałek 01 lis 2004, 13:15

Ja kupiłem M1 active Mk2 w Niemczech. Grają u mnie (ok 5 godz na dobe) od pół roku i nic mi sie jeszcze nie popsuło. Grają wysmienicie! Słyszałem te same odsłuchy u kumpla , który kupił w Polsce inestety dzwięk nie był już tak przestrzenny i był bardziej zamulony. Napewno wiele zależy od pomieszczenia ale mnie sie wydaje że poprostu na nasz ukochany kraj idzie sam chłam i tak jest z wieloma rzeczami. Jeżeli w fabryce zdarzy sie wpadka lub nawali jakiś dostawca podzespołów to czy sens jest wycofywac całą partię? Zawsze możana sprzedać na Europe wschodnią

Awatar użytkownika
go
Posty: 88
Rejestracja: czwartek 07 lis 2002, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: go » poniedziałek 01 lis 2004, 13:18

...Ciekawe jest to że przy zakupie nie dostałem gwarancji oryginalnej tylko sprzedawca dał mi swoją sklepową gwarancje po oddaniu do naprawy dowiedziałem się że servis nie wystawia gwarancji na głośniki ,to chce sie zapytać z czego składa się kolumna czy nie z głośników na pudło nie potrzebuje gwarancji a servisem jest Lauda-audio z sopotu Go...

**********************



hmm , servis nie wystawia gwarancji na glosniki , a producent nie wystawia jej w ogole ? Wiec moze Lauda-Audio za darmo moze pomalowac Ci odpryski farby na monitorach ? Chyba powinienes zadzwonic do nich i nieco podyskutowac o tym , bo jak dla mnie to dobrze nie brzmi....

**********************

Wiem że brzmi to jak wielkie matactwo ale w tym tygodniu dowiem sie przez kogo sklep sprowadził te monitory i myślę że sie to wszystko wyjaśni oczywiście o wszystkim napisze do wiadomości wszystkich żeby uniknąć w przyszłości takiej sytuacji musze dodać że jest to bardzo przykre dla mnie tym bardziej że mam akurat realizacje i będe musiał monitory ponownie oddać do naprawy cdn. GO

solar
Posty: 34
Rejestracja: niedziela 26 paź 2003, 00:00

Re: A miało być tak cudownie

Post autor: solar » poniedziałek 01 lis 2004, 13:40

mi rowniez sie popsul jeden alesis aktywny po miesiacu(gl.niskotonowy)oddalem,pojechaly do sopotu,po kolejnym miesiacu czekania mialem go z powrotem,chodza jak poprzednio...wspomnial ktos,ze sa przestrzenne,dla mnie to ich najgorsza wada - wogole wlasnie nie sa przestrzenne imo,panorame cala robie zawsze na sluchawkach,co nie zmienia faktu,ze bardzo je lubie:))a jestem jedna z tych osob ktora je kupila sugerujac sie wlasnie wypowiedziami innych osob(nie moglem wydac pieniedzy na marne)a nie mialem okazji i mozliwosci potestowac innych,tak czy siak jestem happy,mam nadzieje,ze mnie wiecej nie zawioda,pozdr

ODPOWIEDZ