Technical Support - lepszy nie będę?

Jeśli masz problem z konkretnym programem, to tu jest miejsce, aby go roztrząsać.
Awatar użytkownika
joszko
Posty: 150
Rejestracja: środa 19 maja 2004, 00:00
Kontakt:

Technical Support - lepszy nie będę?

Post autor: joszko » wtorek 21 gru 2004, 09:29

Pracuję w organizacji, która w przeciągu roku zrobiła wszystko żeby tylko pracować na legalnym oprogramowaniu. Nie było łatwo, ale się udało.

Mam legalnego Windowsa XP prof., WaveLab 4.01b, Pluginy Waves Native Power Pack 4.05. Z Waves mam ostatnio duże kłopoty. Wykonałem rejestrację produktu za pośrednictwem internetu, później autoryzację na moim dysku i wszystko było ok. Wymieniliśmy ostatnio dysk twardy, zainstalowałem system i resztę oprogramowania jak poprzednio. Zarejestrowany pakiet Waves ponownie chciałem autoryzować na moim dysku. Bezskutecznie. Napisałem parokrotnie do Technical Support Waves'a. Mija już trzeci tydzień. Odpowiedzi jak nie było tak nie ma. Nie uważam,że mamy jeszcze tracić pieniądze na telefon do szanownego Waves'a. Teraz nie mogę już normalnie pracować, gdyż zakończył się 14 dniowy okres próbny (bez autoryzacji) i pracuję na 14-dniowej testowej wersji 5.0. Czekam też na odpowiedź dystrybutora oprogramowania w Polsce, który również miał wystąpić w moim imieniu do Waves. To trwa już i tak za długo. Jak egzekwować roczną gwarancję wydaną do produktu i prawa z tym związane??
Mam 30 lat. Ukończyłem Politechnikę WrocławskąInteresuje mnie technika nagłośnieniowa i filmowa.

Taras
Posty: 2
Rejestracja: niedziela 05 sty 2003, 00:00

Re: Technical Support - lepszy nie będę?

Post autor: Taras » wtorek 21 gru 2004, 10:35

Witaj w klubie!

Ja również jestem posiadaczem wtyczek waves i w zasadzie w tej chwili ich nie używam bo mam już dość użerania się z agresywnymi zabezpieczeniami, które potrafią nieźle namieszać w systemie oraz z polityką cenową tej firmy. Pracuję teraz na maku i chciałem kupić niezbędny upgrade do standardu AU. Miły pan powiedział że to będzie kosztowało ponad 800zł ale bez ilocka słabo działa, więc trzeba jeszcze 250zł na to cudeńko. Posiadam native power pack i chyba sobie odpuszaczam - za tysiaka można kupić ciekawe pluginy, a poza tym w logicu też jest co trzeba. Obserwuję ostatnio tendencję na świecie, wśród wielu użytkowników na wymianę wavsów na inne zastępcze pluginy. Po prostu utrzymanie tego i tak drogiego softu jest bardzo kosztowne a program WUP (Waves update plat) to istny haracz. Szkoda, że ok 2000zł (dokładnie nie pamiętam), które zapłaciłem za wtyczki jest w zasadzie nie do odzyskania...

Pozdrawiam i życzę powodzenia.




Awatar użytkownika
ZomZom
Posty: 234
Rejestracja: sobota 23 paź 2004, 00:00

Re: Technical Support - lepszy nie będę?

Post autor: ZomZom » wtorek 21 gru 2004, 23:23

Wymieniliśmy ostatnio dysk twardy, zainstalowałem system i resztę oprogramowania jak poprzednio.



**********************



Trzeba było skopiować całą partycję na nowy dysk... tak jest szybciej i unika się problemów z zabezpieczeniami. Jeśli nie wyrzuciłeś starego dysku to jest nadal otwarta opcja.

Oto do czego prowadzi agresywna polityka wydawców software-u, ci którzy kupili legalną wersję mają przerąbane...
Eeeee-ooooo-eeeee-ooooo!

Awatar użytkownika
Groover
Posty: 1096
Rejestracja: niedziela 02 mar 2003, 00:00
Kontakt:

Re: Technical Support - lepszy nie będę?

Post autor: Groover » środa 22 gru 2004, 09:30

Trzeba było skopiować całą partycję na nowy dysk... **********************



nie o to w tej dyskusji chodzi. Waves od dawna pracuje sobie na złą opinię wśród userów. Za wszystko każą sobie płacić jak za zboże! A ich wtyczki wcale nie są nie do zastąpienia. Tak było kiedyś, na początku przygody z programowymi wtyczkami.



IMO Waves przyczynił się do... zniszczenia muzyki w sensie brzmieniowym, artystycznym. Wszyscy pakują L1, L2 czy już L3 do miksów. Mastering w wielu przypadkach do tego się wręcz ograniacza! I co? Czy rzeczywście nagrania brzmią ładniej, pełniej? Nie. Są głośniejsze, a traci się wartości typowo muzyczne. Oczywiście wina leży przede wszystkim po stronie tego, który kręci gałami... Ale dla mnie firma Waves mogłaby nie istnieć.



Pozdro

Groover
nowe portale:
www.PortalStudyjny.pl, www.PortalKlawiszowy.pl, www.PortalGitarowy.pl

Awatar użytkownika
joszko
Posty: 150
Rejestracja: środa 19 maja 2004, 00:00
Kontakt:

Re: Technical Support - lepszy nie będę?

Post autor: joszko » środa 22 gru 2004, 11:00

nie o to w tej dyskusji chodzi. Waves od dawna pracuje sobie na złą opinię wśród userów. Za wszystko każą sobie płacić jak za zboże! A ich wtyczki wcale nie są nie do zastąpienia. Tak było kiedyś, na początku przygody z programowymi wtyczkami.

...



Pozdro

Groover...

**********************



Zaczynam mocno żałować,że kupiliśmy Waves'a. Teraz raczej poszedłbym w kierunku PSP. Tylko kto teraz kupi od nas Waves'a??
Mam 30 lat. Ukończyłem Politechnikę WrocławskąInteresuje mnie technika nagłośnieniowa i filmowa.

Awatar użytkownika
Bitrate
Posty: 144
Rejestracja: poniedziałek 21 paź 2002, 00:00

Re: Technical Support - lepszy nie będę?

Post autor: Bitrate » czwartek 23 gru 2004, 01:22

...nie o to w tej dyskusji chodzi. Waves od dawna pracuje sobie na złą opinię wśród userów. Za wszystko każą sobie płacić jak za zboże! A ich wtyczki wcale nie są nie do zastąpienia. Tak było kiedyś, na początku przygody z programowymi wtyczkami.

...



Pozdro

Groover...

**********************



Zaczynam mocno żałować,że kupiliśmy Waves'a. Teraz raczej poszedłbym w kierunku PSP. Tylko kto teraz kupi od nas Waves'a??...

**********************

Brawo.

Opinia 3 osobnikow i tak szybko zmieniasz zdanie.



--

trzym sie

bitrate

Awatar użytkownika
joszko
Posty: 150
Rejestracja: środa 19 maja 2004, 00:00
Kontakt:

Re: Technical Support - lepszy nie będę?

Post autor: joszko » środa 12 sty 2005, 10:25

Udało się. Po interwencji u sprzedawcy, ukłony w stronę Audio Factory, nawiązałem kontakt e-mailowy z firmą Waves. Opisałem całą sytuację i otrzymałem odpowiedź z dokładną instrukcją autoryzacji. Znów mogę normalnie pracować. Nie wiem dokładnie co wpłynęło na to,że trwało to tak długo, ale jestem zadowolony z finału sprawy.



Napisałem to,aby forumowiczów do końca nie zostawić z taką a nie inną opinią o obsłudze w firmie Waves.
Mam 30 lat. Ukończyłem Politechnikę WrocławskąInteresuje mnie technika nagłośnieniowa i filmowa.

ODPOWIEDZ