UAD Cambridge EQ

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
Awatar użytkownika
hemisys
Posty: 203
Rejestracja: środa 25 cze 2008, 00:00

UAD Cambridge EQ

Post autor: hemisys » czwartek 23 paź 2008, 19:46

Słyszałem, że ten EQ charakteryzuje się "stromym zboczem ścinania" ponoć jak rzadko który. Potrzebuje czegoś takiego na potrzeby mixu.
Nie mam doświadczenia a nie chcę źle kupić więc pytam Was, czy macie do niego jakieś zastrzeżenia, uwagi. Czy może radzicie kupić coś innego?

Pozdr.

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: UAD Cambridge EQ

Post autor: JoachimK » piątek 24 paź 2008, 02:35

...Słyszałem, że ten EQ charakteryzuje się "stromym zboczem ścinania" ponoć jak rzadko który.

Ma kilka zwyklych filtrow HP spotykanych w innych EQ (nachylenie do 36dB/oct oraz filtr eliptyczny. Ten ostatni jest rzeczywiscie stromy, tyle ze oprocz tego, ze dobrze ucina, co trzeba, to przy okazji dodaje to, czego nie trzeba. Tak to juz bywa z tymi filtrami

Potrzebuje czegoś takiego na potrzeby mixu.
Nie mam doświadczenia a nie chcę źle kupić więc pytam Was, czy macie do niego jakieś zastrzeżenia, uwagi. Czy może radzicie kupić coś innego?


A dlaczego akurat tak stromy filtr jest potrzebny do miksu?

Z tego, co pamietam, na obciazenie DSP karty ma niezalezny wplyw uzycie osobno filtrow gorno- / dolnoprzepustowych i osobno equalizera.

Sam w sobie EQ (poza filtrami HPF/LPF) jest na pewno skuteczny, ale jak dla mnie, potrafi brzmiec "papierowo" przy podbijaniu.

Interfejs graficzny jest dobrze rozwiazany
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
Master
Posty: 1390
Rejestracja: poniedziałek 27 paź 2003, 00:00

Re: UAD Cambridge EQ

Post autor: Master » piątek 24 paź 2008, 11:43