SOUNEDIT'11

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
FIRE
Posty: 152
Rejestracja: niedziela 06 wrz 2009, 00:00

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: FIRE » sobota 22 paź 2011, 17:23


Jeśli nie masz dobrych pleców to chodźbyś miał chęci i szable to i tak się nie wybijesz.
...
 


To prawda i zapewne dla tego nasza "cywilizaja", jest bardzo daleka od cywilizacji.


Awatar użytkownika
NeckUno1
Posty: 39
Rejestracja: poniedziałek 05 lip 2010, 00:00

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: NeckUno1 » sobota 22 paź 2011, 22:29

Też mi wielka rzecz zobaczyć studio nagraniowe i prace w nim -_- To chyba jest tylko dobre dla tych co całe życia robią na wtyczkach.
...


Bez urazy ale wiesz w tym kraju są miasta, w których niestety nie ma żadnego konkretnego studia, a są ludzie którzy marzą żeby zobaczyć jak przebiega proces nagrywania na porządnym sprzęcie i w dogodnych warunkach. Ja osobiście nie mam dostępu do tego typu rzeczy i czasem chciałbym zobaczyć na własne oczy jakiś porządny stół mikserski, racka pełnego preampów i procesorów, móc tego dotknąć, pokręcić, posłuchać... To wszystko mogę mieć tylko w teorii w postaci czasopism lub klonów odpowiedników sprzętowych w postaci wtyczek, a konsoletę to mogę mieć co najwyżej w postaci miksera z programu DAW. 


Dziwi mnie to co napisałeś: Można iśc do byle pierwszego studia i zobaczyć coś takiego.  Ja osobiście pierwsze słyszę żeby była możliwość obserwacji w jakimkolwiek studiu nagranowym jak wygląda proces nagrywki, no chyba że sobie wynajmę na kilka godzin no to inna historia.

Później bo teraz nie mam czasu :)

Awatar użytkownika
AkselPL
Posty: 1147
Rejestracja: niedziela 31 sie 2008, 00:00

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: AkselPL » sobota 22 paź 2011, 23:20

...
Też mi wielka rzecz zobaczyć studio nagraniowe i prace w nim -_- To chyba jest tylko dobre dla tych co całe życia robią na wtyczkach.
...


Bez urazy ale wiesz w tym kraju są miasta, w których niestety nie ma żadnego konkretnego studia, a są ludzie którzy marzą żeby zobaczyć jak przebiega proces nagrywania na porządnym sprzęcie i w dogodnych warunkach. Ja osobiście nie mam dostępu do tego typu rzeczy i czasem chciałbym zobaczyć na własne oczy jakiś porządny stół mikserski, racka pełnego preampów i procesorów, móc tego dotknąć, pokręcić, posłuchać... To wszystko mogę mieć tylko w teorii w postaci czasopism lub klonów odpowiedników sprzętowych w postaci wtyczek, a konsoletę to mogę mieć co najwyżej w postaci miksera z programu DAW. 

Dziwi mnie to co napisałeś: Można iśc do byle pierwszego studia i zobaczyć coś takiego.  Ja osobiście pierwsze słyszę żeby była możliwość obserwacji w jakimkolwiek studiu nagranowym jak wygląda proces nagrywki, no chyba że sobie wynajmę na kilka godzin no to inna historia....
 


Tu się zgadzam


Kiedyś zanim wlazłem do tego studia, też tak uważałem, ale dziś już wiem że to generalnie nic wielkiego czasem wręcz dziwi mnie jak widzę nie któych napaleńców.


Ja powiem szczerze że byłem w paru studiach bo był czas że chciałem kupić stół, i generalnie bez większych przeszkód mogłem zobaczyć co chciałem. Oczywiscie wpierw pogadałem z realizatorem i przy tym wykazałem się odpowiednią wiedzą a potem już nie było problemów.


Nie wiem może miałem dużo szczęscia.


Powiem tylko tyle... w życiu nie chciałbym pracować więcej na analogowym stole realizatorskim!.


[addsig]
Korg M3-73, Korg Radias-R, Korg EXB-Radias, Korg Electribe MX-1, Korg Kaoss Pad 3, Kawaii KC-10, Waldorf Blofeld KB, Ibanez GiO, Fender Mustang III, Behringer XD80USB, Fostex PM1MKII, Behringer K10s, Creative ZXR, E-mu Midi, Reloop RHP-20, FL Studio

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: JoachimK » niedziela 23 paź 2011, 16:09


Też mi wielka rzecz zobaczyć studio nagraniowe i prace w nim -_- To chyba jest tylko dobre dla tych co całe życia robią na wtyczkach.
...
 


 


WIdzę, że wiedzę tajemną posiuadłeś, a potem opisujesz tu takie głupoty jak swego czasu o wycinaniu częstotliwości.


Gdybyś był mądry, wiedziałbyś że nie sprzęt tworzy studio, a skorzystałbyś na wiedzy LUDZI, którzy tam są (patrz choćby film z linku wyżej).

Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
AkselPL
Posty: 1147
Rejestracja: niedziela 31 sie 2008, 00:00

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: AkselPL » niedziela 23 paź 2011, 17:18

...

Też mi wielka rzecz zobaczyć studio nagraniowe i prace w nim -_- To chyba jest tylko dobre dla tych co całe życia robią na wtyczkach.
...
 

 

WIdzę, że wiedzę tajemną posiuadłeś, a potem opisujesz tu takie głupoty jak swego czasu o wycinaniu częstotliwości.

Gdybyś był mądry, wiedziałbyś że nie sprzęt tworzy studio, a skorzystałbyś na wiedzy LUDZI, którzy tam są (patrz choćby film z linku wyżej).
...
 


Jestem samoukiem, wolę sam zdobyć doświadczenie bo nie zawsze to co mówią ludzie jest najlepsze. Często szukając własnych rozwiązań można wpaść na coś nowego.


Właśnie masz rację, pisałem to co usłyszałem od profesora z elektro-akustyki i wtedy również o tym wspomniałem.. To on mi powiedział że da się wyciąć jedną częstotliwość stosując filtry cyfrowe.


I owszem to właśnie sprzęt tworzy studio. Stąd mamy studio nagrań, studio telewizyjne, studio domowe itd. Za to ten sam realizator może pracować zarówno w studiu nagrań, w studiu domowym, a nawet w studiu telewizyjnym.


[addsig]
Korg M3-73, Korg Radias-R, Korg EXB-Radias, Korg Electribe MX-1, Korg Kaoss Pad 3, Kawaii KC-10, Waldorf Blofeld KB, Ibanez GiO, Fender Mustang III, Behringer XD80USB, Fostex PM1MKII, Behringer K10s, Creative ZXR, E-mu Midi, Reloop RHP-20, FL Studio

Awatar użytkownika
AkselPL
Posty: 1147
Rejestracja: niedziela 31 sie 2008, 00:00

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: AkselPL » niedziela 23 paź 2011, 17:25

I jeszcze jedna kwestia.


Wypowiadam się tutaj jako osoba która pisze kompozycje i realizuje nagrania a nie tylko jako realizator. Stąd nie mogę skupić się tylko na zgłębianiu wiedzy dotyczącej mixu i masteringu.


[addsig]
Korg M3-73, Korg Radias-R, Korg EXB-Radias, Korg Electribe MX-1, Korg Kaoss Pad 3, Kawaii KC-10, Waldorf Blofeld KB, Ibanez GiO, Fender Mustang III, Behringer XD80USB, Fostex PM1MKII, Behringer K10s, Creative ZXR, E-mu Midi, Reloop RHP-20, FL Studio

Awatar użytkownika
APAMA_acoustic
Posty: 29
Rejestracja: środa 07 lip 2010, 00:00

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: APAMA_acoustic » poniedziałek 24 paź 2011, 09:12

Witam
Mam nadzieję że wchodziliście na linki, które dołączyłem....bo czasem mam wrażenie jakby niektórzy tego nie zrobili bo:
1 To nie jest nasze studio;-)nasze jest w Częstochowie
2 Sounedit to międzynarodowy festiwal przy organizowany przez miasto Łódź;-)
3 Na zaproszenie organizatora wsparliśmy UGD naszym wyposażeniem; UGD jest właśnie w założeniu "nauką na żywo" dla początkujących, miejscem do nawiązania kontaktów branżowych itd. itp.

Zgadzam się z wypowiedziami że bez własnej pracy i zainteresowania daleko się nie zajdzie ale popatrzeć nie zaszkodzi, zawsze człowiek może się czegoś nowego dowiedzieć, nauczyć.

Pozdrawiam wszystkich


APAMA acoustic project - jesteśmy producentem i dystrybutorem ustroi akustycznych, mierników oraz wykonujemy pomiary akustyki studyjnej i środowiskowej

Awatar użytkownika
NeckUno1
Posty: 39
Rejestracja: poniedziałek 05 lip 2010, 00:00

Re: SOUNEDIT'11

Post autor: NeckUno1 » poniedziałek 24 paź 2011, 09:26

Dobrze, a czy mógłby ktoś mi powiedzieć czy jest gdzieś w sieci streaming video tego co dzieje się podczas nagrań w tymże studiu? Bo natknąłem się kilka razy na taką informację, jednak nie mogę znaleźć strony, która to udostępnia.


Pozdrawiam

Później bo teraz nie mam czasu :)

ODPOWIEDZ