NAMM 2012

Tu jest miejsce na Wasze pytania i opinie. Można przedstawić swoje zdanie, niekoniecznie na tematy ściśle związane z tym, o czym piszemy w magazynie.
Awatar użytkownika
mr-hammond
Posty: 1416
Rejestracja: poniedziałek 08 gru 2003, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: mr-hammond » czwartek 12 sty 2012, 00:10

...

Myśle że Omnisphere w wersji sprzętowej byłby ok :)
Ale faktycznie coś nowego co zaskoczy brzmieniem było by ok.
 

a jakieś to niezwykłe typy syntezy oferuje omnisphere czego nie ma konkurencja - chociażby programowa?

bo mnie się akurat marzy sprzętowy absynth...

 

 ...
 


Omnisphere motifa zjada pod względem jakości, możliwości oraz presetów, zresztą jak każdy instrument Spectrasonic.


Absynth - zgadzam, że jest zaawansowany.


adn_01
Posty: 187
Rejestracja: czwartek 07 gru 2006, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: adn_01 » czwartek 12 sty 2012, 10:11

 ... 

Omnisphere motifa zjada pod względem jakości, możliwości oraz presetów, zresztą jak każdy instrument Spectrasonic.


Absynth - zgadzam, że jest zaawansowany.
...
 


 


ale faktem jest, że ostatnia próba "usprzętowienia" wirtuali spod znaku NI niedawno dobiegła końca i przestano ją rozwijać. nazywało się to KORE.


chyba jedynym sensownym przeniesieniem wirtualnych instrumentów na platformę sprzętową jest stworzenie interfejsów do nich na ipada ;)


 


 


Awatar użytkownika
KAFEL
Posty: 713
Rejestracja: poniedziałek 04 sie 2003, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: KAFEL » czwartek 12 sty 2012, 10:21

Na szczęście NI uległo pod wpływem protestów userów w kwestii wsparcia dla platformy Kore Smile ... natomiast faktycznie sterowniki na iPada (zwłaszcza Lemur) są chyba najlepszym, najbardziej uniwersalnym i najtańszym rozwiązaniem.


Awatar użytkownika
lakiernik
Posty: 399
Rejestracja: piątek 04 maja 2007, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: lakiernik » czwartek 12 sty 2012, 12:54

...Ja bym chciał w końcu zobaczyć jakiś porządny syntezator, który by wniósł coś nowego, jakieś nowe brzmienie, czy sposób modulacji, obojętnie, byle coś nowego, a nie odświeżanie tych samych konstrukcji i schematów....
*************************
Robix, wytłumacz mi tylko proszę dlaczego to musi być coś nowego? Czy jak instrument pachnie nowością
i ma folię na wyświetlaczu to wtedy jesteś bardziej twórczy?
Naprawdę nie dostrzegasz możliwości kreacji nowych, zupełnie, niespotykanych brzmień na bazie softu i hardu
dostepnego obecnie na rynku? Kurcze...żyjemy w czasach tak ogromnego wyboru i możliwości instrumentów, samplerów, efektów, matryc modulacji, procesorów dynamiki że od nadmiaru czasem naprawdę można się pogubić, a ograniczeń, w kwestii stworzenia praktycznie dowolnej barwy jaka nam się tylko przyśni, brak.
Ja osobiście czuję się przytłoczony ogromem mozliwości, stąd moje zdziwienie.
Pozdrawiam :)
[addsig]
Only Hardware System: Elektrony: Machinedrum UW, Monomachine, Octatrack, AnalogFour, DSI Tempest, Korg MS-20 Mini,Yamaha Tenori-on, Waldorf Blofeld, E-mu MP-7, Korg ER-1, Eventide Space, Alesis Bitrman

Awatar użytkownika
Robix
Posty: 634
Rejestracja: środa 14 sty 2009, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: Robix » czwartek 12 sty 2012, 13:54

Robix, wytłumacz mi tylko proszę dlaczego to musi być coś nowego? Czy jak instrument pachnie nowością i ma folię na wyświetlaczu to wtedy jesteś bardziej twórczy?


Chyba się nie rozumiemy. Oczywiście, że nie chodzi o folię i sam fakt, że coś jest nowe. Pisałem wcześniej o co mi chodzi. Co z tego, że obudowa jest nowa, jak wnętrze jest takie jakie jest. Mówię tylko o tym co jest teraz w sklepach i co wychodzi nowego. Dlatego, że jestem tu i teraz, kupuję to co jest teraz produkowane. To co jest na prawdę świetne z x lat wstecz, jest na prawdę praktycznie nie do zdobycia.


Naprawdę nie dostrzegasz możliwości kreacji nowych, zupełnie, niespotykanych brzmień na bazie softu i hardu dostepnego obecnie na rynku?


Naturalnie, że dostrzegam, dlatego posiadam zarówno soft, jak i hardware. Irytuje mnie tylko polityka niektórych firm.


Aha, jeszcze dodam, że syntezator nie ma być tylko zaawansowany, tylko ma jeszcze dobrze brzmieć, albo mieć to coś w brzmieniu. Przynajmniej dla mnie.


Pozdrawiam

Początkujący muzyk.

Awatar użytkownika
Marc.The.Drummer
Posty: 205
Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 00:00
Kontakt:

Re: NAMM 2012

Post autor: Marc.The.Drummer » czwartek 12 sty 2012, 14:12

To co jest na prawdę świetne z x lat wstecz, jest na prawdę praktycznie nie do zdobycia.
...
 


 


To co to są za syntezatory praktycznie nie do zdobycia? Pytam z ciekawości

http://dirtydrumzstudio.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty: 2054
Rejestracja: czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: NAMM 2012

Post autor: Soundscape » czwartek 12 sty 2012, 14:53

Aha, jeszcze dodam, że syntezator nie ma być tylko zaawansowany, tylko ma jeszcze dobrze brzmieć, albo mieć to coś w brzmieniu. Przynajmniej dla mnie.

Pozdrawiam
...
 


************************************


Hmmm... Ostatnio w oczy mi się rzuciła firma Radikal Technologies.


http://www.radikaltechnologies.com/


Będę miał możliwość "dotknięcia" Spectralisa 2, więc jak coś, to napiszę spostrzeżenia. Z drugiej strony jest już trochę na rynku Solaris Johna Bowena i myślę, że jest to mocno oryginalny, grubo brzmiący, wnoszący inną jakość instrument. (Niestety mogłem się nim pobawić tylko 15 minut...)


Jest też kilka innych (lecz sporo droższych) perełek na rynku. Trzeba tylko troszkę pogrzebaćSmile


Awatar użytkownika
AkselPL
Posty: 1147
Rejestracja: niedziela 31 sie 2008, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: AkselPL » czwartek 12 sty 2012, 15:26

Panowie ale przypominam że to temat odnośnie NAMM2012 jakbyście czasem zapomnieli.


Batalie z zakesu syntetyki to nie ten temat.


[addsig]
Korg M3-73, Korg Radias-R, Korg EXB-Radias, Korg Electribe MX-1, Korg Kaoss Pad 3, Kawaii KC-10, Waldorf Blofeld KB, Ibanez GiO, Fender Mustang III, Behringer XD80USB, Fostex PM1MKII, Behringer K10s, Creative ZXR, E-mu Midi, Reloop RHP-20, FL Studio

Awatar użytkownika
mr-hammond
Posty: 1416
Rejestracja: poniedziałek 08 gru 2003, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: mr-hammond » czwartek 12 sty 2012, 15:46

Kiedy pierwszy raz gra się na Omnisphere jego presety, jakośc brzmień powalają świeżością. Arpeggiatory są bardzo nowoczesne. Sądze że kolega ma na myśli że ostatnie instrumenty to odgrzewane technologie.


Awatar użytkownika
mr-hammond
Posty: 1416
Rejestracja: poniedziałek 08 gru 2003, 00:00

Re: NAMM 2012

Post autor: mr-hammond » czwartek 12 sty 2012, 15:51

...
Kiedy pierwszy raz gra się na Omnisphere jego presety, jakośc brzmień powalają świeżością. Arpeggiatory są bardzo nowoczesne. Sądze że kolega ma na myśli że ostatnie instrumenty to odgrzewane technologie....
 


i nie ma tego efektu Wow, jakieś nowe brzmienia i inspirację. W ostatnich produktach raczej brak inspiracji, ile można słuchać tych samych barw z Yamahy, Korga czy Rolanda.


ODPOWIEDZ