Post
autor: lakiernik » piątek 13 sty 2012, 09:44
......Kiedy pierwszy raz gra się na Omnisphere jego presety, jakośc brzmień powalają świeżością. Arpeggiatory są bardzo nowoczesne. Sądze że kolega ma na myśli że ostatnie instrumenty to odgrzewane technologie....
i nie ma tego efektu Wow, jakieś nowe brzmienia i inspirację. W ostatnich produktach raczej brak inspiracji, ile można słuchać tych samych barw z Yamahy, Korga czy Rolanda....
*******
tam są takie same barwy od lat - zgoda, ale po to mamy ręce i gałki żeby sobie zrobić samemu takie patche z tak wielkim "WOW" jakie chcemy. Oczywiście fajnie mieć już gotowe presety z tym"WOW" tylko że te "WOW" dla każdego znaczy coś innego i jak tu teraz zadowolić wszystkich? Pewnie dlatego jako presety wsadzają barwy najbardzie popularne i użyteczne w ogólnym tego słowa znaczeniu.Też mam tego dosyć ale zupełnie to rozumiem i nie kupuje synthów dla gotowców tylko dla jak najszerszych możliwości uzyskania mojego prywatnego "WOW" :)
@Robix - teraz rozumiem o co Ci chodzi, ale wygląda na to, że po prostu na tą chwilę nikt nie wymyślił jeszcze żadnego nowego typu syntezy dźwięku i jedyne (czytaj niewyczerpanie ogromne) możliwości tkwią w łączeniu i modulowaniu tych dostępnych obecnie. A co do dostępności instrumentów to nie ma z tym totalnie problemu.Jedynie wspomniany przeze mnie Neuron Hartmann w wersji hardware jest b.trudny do zdobycia bo wyprodukowano tylko 200 sztuk i pojawia się na Ebay średnio raz do roku na kilka minut :) poczym trafia do nowego właściciela. Nie wspominam tu oczywisćie o rarytasach typu AMS Synthi i innych totalnie vintage'owych wynalazków.
@dwooogaz - każdy cyfrowy syntezator to przecież komputer.wiem także że istnieje wersja VSTi jednak jest okropnie problematyczna w działaniu, plajta całego projektu pt."Hartmann Neuron" spowodowała żę zaprzestano udoskonalanie tej technologii. Szkoda.
[addsig]
Only Hardware System: Elektrony: Machinedrum UW, Monomachine, Octatrack, AnalogFour, DSI Tempest, Korg MS-20 Mini,Yamaha Tenori-on, Waldorf Blofeld, E-mu MP-7, Korg ER-1, Eventide Space, Alesis Bitrman