Adam A7 - patenty na miks

Kruczki i sztuczki. Podziel się swoją wiedzą tajemną.
Awatar użytkownika
lukasbravo
Posty: 62
Rejestracja: sobota 21 lip 2007, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: lukasbravo » poniedziałek 30 cze 2008, 19:18

hmm :) umnie z dołem jest tak porównuje wszelkie kawałki z komercyjnymi produkcjami dance hosue techno itd.... do tego sprawdzam to wszystko jescze na słuchawkach senheiser hd-25 tam jest za dużo dołu zawsze więc łatwiej powiedzieć ze czegoś jest za dużo niz jest ok? potem jeszcze hd280pro tez sehhneiser tam nie ma dołu :) i tak wkółko moje miksy w klubie brzmią ok ale dla mnie ok to zamało ma być rewelacyjnie :)

aktywny producent muzyczny / dj / remixer

greengo
Posty: 196
Rejestracja: poniedziałek 08 sty 2007, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: greengo » poniedziałek 30 cze 2008, 19:33

Wiele polskich klubowych produkcji ma zbytnio wywalony bas. Słysze to u siebie na alesisach i to samo mówi kumpel, który rezyduje w bardzo dużym klubie. Lepiej posiłkuj sie zagranicznymi produkcjami.

greengo
Posty: 196
Rejestracja: poniedziałek 08 sty 2007, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: greengo » poniedziałek 30 cze 2008, 19:35

... senheiser hd-25 tam jest za dużo dołu...
**********************
Z tym się nie zgodzę

Awatar użytkownika
lukasbravo
Posty: 62
Rejestracja: sobota 21 lip 2007, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: lukasbravo » poniedziałek 30 cze 2008, 21:20

Greengo ja uważam ze jest go tam troszke za dużo chyba że to kwestia przyzwyczajenia sie do A7 niewiem ale lubie je :D
aktywny producent muzyczny / dj / remixer

spacedance
Posty: 26
Rejestracja: poniedziałek 30 cze 2008, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: spacedance » poniedziałek 30 cze 2008, 21:46

...Kto tu ma racje i pytanie nasuwa sie jedno, czy dół powinien być zrównoważony, czy raczej walić jak armata - ale tak to nie da sie tego słuchać. Inne pytanie, to czy w związku z tym, nasi słuchacze maja zanik odbioru niskich częstotliwości – skoro nawet firmy fonograficzne chcą więcej dołu? Wszystkie swoje spostrzeżenia, oparłem na jednym ustawieniu poziomów głośności karty, A7 i Suba 8....
**********************
Dobre pytanie...też na samych A7 przesadzam z dołem, ale posiłkuję się słuchawkami DT 990Pro i już wtedy wiem, co i jak z tym dołem jest...;] Faktem jest, że we wzorcowych nagraniach, przynajmniej w moich warunkach ( A7 bez subwoofera, symetryczny, nieduży pokój ) (jazz, pop, rock...) dół jest, ale nie dudni, nie huczy...to jest kwestia jego realizacji, miksu...tak mi się wydaje...a Tobie radzę jeszcze spojrzeć na aspekt akustyki Twojego pomieszczenia.Ono może Ci mieszać znacząco......
**********************
Akustyka nie wchodzi w gre z tym "mieszaniem" - jest wszystko Ok wedlug pomiarów. Twierdze tak... (na zdrowy chłopski rozum), bo jak pisalem wczesniej, inne zachodnie kawałki graja wyśmienicie, lecz nic nie dotykając, odpalam cos naszego i doznaje szoku zadajac sobie pytanie, czy to realizował głuchy człowiek??? - bo o tym ze ślepy idzie na karaoke juz było u nas w kraju, więc wszystko mozliwe. Nie chce robic tu nikomu reklamy, ale posłuchajcie jak graja kawałki "Alhemików", o polskim dance, czy discopolodance nie wspominajac - nie da sie tego przetrawić. Powiem tak, jeśli zrobie miks po swojemu, to nawet mój stary poczciwy "jamniczek" odgrywa nute bez przewalki, no ale jak zapodam jakis kawalek dzisiejszego naszego dance, to masakra - jamnik umiera na moich oczach od dołu.

spacedance
Posty: 26
Rejestracja: poniedziałek 30 cze 2008, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: spacedance » poniedziałek 30 cze 2008, 21:54

...Wiele polskich klubowych produkcji ma zbytnio wywalony bas. Słysze to u siebie na alesisach i to samo mówi kumpel, który rezyduje w bardzo dużym klubie. Lepiej posiłkuj sie zagranicznymi produkcjami....
**********************
O to własnie chodzi, że ludzie realizujacy takie miksy, pozapominali chyba ze Dj w klubie ma mikser i jednak ma czym kręcić jesli jest czegos brak w kawałku. Nie chodzi mi tez o to, by tego dołu nie było, ale niech bedzie go na tyle, by nie zakłucał innych pasm. Co do A7 to wybrałem własnie je ze wzgledu na male pomieszczenie, choc słuchałem tez i innych modeli Adama z serii S i myśle ze A7 jak na swoje rozmiary spełniaja swoja powinnoc w 100%, wzgledem innych modeli Adama.

spacedance
Posty: 26
Rejestracja: poniedziałek 30 cze 2008, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: spacedance » poniedziałek 30 cze 2008, 22:20

......
**********************
Zrobiłem wrzute miksu i posluchajcie jak wedlug Was on gra. Zrobiony na A7 + Sub 8 z filtrem dla A7 od /85Hz i dla suba do \\85Hz.

PS: Ostatnio moj znajomy, powiedzial mi ze to wielki błąd miksowac z podpietym subem... - czy mial racje?
[Post edytowany przez Admina w dniu 01/07/2008]

Awatar użytkownika
PiteraS
Posty: 20
Rejestracja: piątek 04 kwie 2008, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: PiteraS » wtorek 01 lip 2008, 01:24

.........
**********************
Zrobiłem wrzute miksu i posluchajcie jak wedlug Was on gra. Zrobiony na A7 + Sub 8 z filtrem dla A7 od /85Hz i dla suba do \\85Hz.

PS: Ostatnio moj znajomy, powiedzial mi ze to wielki błąd miksowac z podpietym subem... - czy mial racje?

**********************
Nie siedzę w tym gatunku. Fakt, na samych Adamach bas nie powalał, nie grzmiał...ale na DT990 już jakoś hulał...Na pewno w klubie, w razie czego Dj może coś z tym zrobić;] Jeśli miałbym się czepiać, to rzeczywiście może bas powinien się bardziej rozlewać i być bardziej mięsisty przy okazji współbrzmienia ze stopą ( to już kwestia jego realizacji ), ale czy koniecznie? No właśnie niekoniecznie. Po pierwsze taki jest charakter tego utworu i propozycja autora. Po drugie, jak dla mnie do klubu jest w sam raz. Nikt nie dostanie palpitacji serca, a na dużych, klubowych paczkach puls i bas będzie na pewno wywalony i się go poczuje.Jestem na: tak;]
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
grembo
Posty: 2289
Rejestracja: czwartek 16 mar 2006, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: grembo » wtorek 01 lip 2008, 01:46

A moze zamiast wyglupiac sie z masteringiem na glosnikach przeznaczonych do miksu czy produkcji muzyki, oddacie material specjalistom, maja odpowiednie pomieszczenia, sprzet, wiedze, doswiadczenie etc. A ew. bledy w mixie Wam wskaza. Przeciez nie jest mastering znowu tak wielkim kosztem. A majac material referencyjny macie prawo egzekwowac to brzmienie.

Z tymi Adam A7 czy nawet subem (pewnie zle wystrojonym , nie wystraczy punkt filtra ustawic, jeszcze kwestia gain subwoofera - poza tym w jakim pomieszczeniu go trzymacie) .... troche jakbyscie probowali wystrzelic z karabinka snajperskiego pociskiem armatnim - no nie ma bata zeby 7 calowy glosnik pokazal co sie dzieje z subbasami, generowanymi nie przez instrumenty nawet akustyczne a przez maszyny jakies potworne :)

Przepraszam, ale nie wytrzymalem....

Awatar użytkownika
grembo
Posty: 2289
Rejestracja: czwartek 16 mar 2006, 00:00

Re: Adam A7 - patenty na miks

Post autor: grembo » wtorek 01 lip 2008, 01:48

pisalem oczywiscie o specach i studiach masteringowych

ODPOWIEDZ