W jaki sposób uzyskać takie efekty wokalno-dźwiękowe?

Kruczki i sztuczki. Podziel się swoją wiedzą tajemną.
poorleno
Posty: 1
Rejestracja: sobota 24 mar 2012, 00:00

W jaki sposób uzyskać takie efekty wokalno-dźwiękowe?

Post autor: poorleno » wtorek 24 kwie 2012, 01:28

Od jakiegoś czasu staram się przybliżyć sobie temat efektów dźwiękowo-wokalnych stosowanych obecnie w muzyce rozrywkowej (głównie pop i elektronicznej). Przydał by mi się jakiś tutorial odnośnie standardowych popularnych efektów ale domyślam się że takowy nie istnieje.



Jest jednak parę dźwięków które mnie intrygują i chciałbym poznać metodę na uzyskanie takiego brzmienia-efektu. Jestem początkujący więc muszę ogarniać ogromną wiedzę z wielu zakresów (bo chcę tworzyć samemu muzykę) i niestety na samo kompoowanie nie starcza mi jeszcze czasu bo zbyt wiele spraw / tematów muszę jeszcze przyswoić i się zapoznać. Dlatego każda podpowiedź pozwoli zaoszczędzić mi trochę czasu. Sam lubię też samemu eksperymentować ale aby to robić muszę wejść na odpowiedni poziom przygotowania merytorycznego. Paradoksalnie wymyślenie utworu (melodii, wizji aranżacji, ew. tekst do utworu) to najłatwiejsza część w procesie tworzenia utworu muzycznego niż sam proces techniczny jego realizacji a myślałem że będzie odwrotnie hmmm

Na końcu mam jeszcze konkretne pytanko odnośnie "beatów" / basów