Witajcie
Jak mam zrobić, aby sampel (np. gitary) brzmiał naturalnie, chodzi mi o długość (zapętlenie/sustain) i tonację.
Po naciśnięciu klawisza C1 dźwięk jest odgrywany wolno i tonacja jest niska, ale nie ma zapętlenia (sustain), jak nacisnę klawisz C4, to odgrywany jest sampel szybko i tonacja jest wysoka.
Próbowałem w DIRECTWAVE w FL STUDIO w loop, ale nadal nic.
Chodzi mi o to, że mając zgranych np. 5 sampli z gitary, chciałbym mieć wypełnioną całą klawiaturę samplami, ale w taki sposób, aby tonacja zmieniała się, a nie tempo odgrywania.
Czy jest możliwość automatycznego zLoopowania sampli, jak przytrzymam to cały czas trwa dźwięk, jak w syntezatorze?
Jak samplować, aby stworzyć naturalnie brzmiący instrument (stałe tempo, zmiana tonacji i zapętlenie, najlepiej, żeby to wykonało się automatycznie, bez mozolnej pracy nad pojedynczymi samplami).
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Naturalnie brzmiące sample / dźwięki - taka sama długość, różna tonacja
- tadtadtad12
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 18 sie 2011, 00:00
Naturalnie brzmiące sample / dźwięki - taka sama długość, różna tonacja
Interesują mnie dziedziny MUZYKA, PSYCHOLOGIA i DZIEWCZYNY ;-)
Re: Naturalnie brzmiące sample / dźwięki - taka sama długość, różna tonacja
Cześć,
Po załadowaniu sampla lub loopa do patternu zmień w samplerze time stretching na "Stretch".
Mam nadzieję że o to chodziło.
Pozdrawiam
Po załadowaniu sampla lub loopa do patternu zmień w samplerze time stretching na "Stretch".
Mam nadzieję że o to chodziło.
Pozdrawiam