Tu zajmujemy się sprawami tyczącymi się urządzeń stosowanych przy nagłośnieniach imprez.
			
		
		
			- 
				
								ŁR							
- Posty: 15
- Rejestracja: niedziela 17 lip 2011, 00:00
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ŁR » poniedziałek 11 mar 2013, 11:41
			
			
			
			
			Witam,
jeśli są na forum użytkownicy perkusji elektronicznej 2Box DrumIt 5 MkII - mam prośbę o pomoc. Niestety, moje dotychczasowe doświadczenia z dystrybutorem sprzętu nie były szczególnie owocne w rezultaty, dlatego próbuję odwołać się do doświadczeń muzyków mających styczność z 2Box. Do rzeczy - od jakiegoś czasu jeden z "talerzy" przestał funkcjonować (nie jest to wina kabla ani widocznych uszkodzeń mechanicznych). Co gorsza, moduł zawiesza się po kilku minutach grania - ale co jest dziwne - nie na wszystkich presetach. Od dawna zawieszał np. na pierwszym fabrycznym presecie, teraz robi to w przypadku większości wirtualnych "zestawów", jednak jest wciąż kilka, które działają bez zarzutu. Z czego może to wynikać? Gdzie szukać specjalisty, który umiałby to naprawić?
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mytnik							
- Posty: 1308
- Rejestracja: czwartek 20 maja 2004, 00:00
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mytnik » poniedziałek 11 mar 2013, 11:56
			
			
			
			
			...
Witam, 
jeśli są na forum użytkownicy perkusji elektronicznej 2Box DrumIt 5 MkII - mam prośbę o pomoc. Niestety, moje dotychczasowe doświadczenia z dystrybutorem sprzętu nie były szczególnie owocne w rezultaty, dlatego próbuję odwołać się do doświadczeń muzyków mających styczność z 2Box. Do rzeczy - od jakiegoś czasu jeden z "talerzy" przestał funkcjonować (nie jest to wina kabla ani widocznych uszkodzeń mechanicznych). Co gorsza, moduł zawiesza się po kilku minutach grania - ale co jest dziwne - nie na wszystkich presetach. Od dawna zawieszał np. na pierwszym fabrycznym presecie, teraz robi to w przypadku większości wirtualnych "zestawów", jednak jest wciąż kilka, które działają bez zarzutu. Z czego może to wynikać? Gdzie szukać specjalisty, który umiałby to naprawić?... 
Moduł jest już po gwarancji?
drummer
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								ŁR							
- Posty: 15
- Rejestracja: niedziela 17 lip 2011, 00:00
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ŁR » poniedziałek 11 mar 2013, 12:18
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mytnik							
- Posty: 1308
- Rejestracja: czwartek 20 maja 2004, 00:00
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mytnik » poniedziałek 11 mar 2013, 17:13
			
			
			
			
			...
Niestety, już po.... 
Sprawdź jaki masz numer seryjny, jedna seria była wadliwa a naprawa polegała na wymianie karty SD. Wadliwe nr były na stronie producenta wraz z instrukcją naprawy, która jest banalna. Wystarczy rozkręcić i wymienić po prstu kartę. Podobno nie wszystkie łyka, na pewno działają sandiski class 10 ponoć bez hd ale ja mam właśnie po wymianie wejsę HD Video i drugą 16 z serii ultra. Jak już rozkręcisz to warto zastosować przedłużacz sd http://image.made-in-china.com/2f0j00cjVaKkhnAQqi/Patented-SD-Card-Extension-Cable.jpg w polsce raczej go nie dostaniesz ale na ebay bywa.
Objawy jakie opisałeś są typowe dla tej usterki, miałem takie same. Moduł jest też bardzo wrażliwy na spadki napięć.
drummer
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								ŁR							
- Posty: 15
- Rejestracja: niedziela 17 lip 2011, 00:00
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ŁR » poniedziałek 11 mar 2013, 21:37