witam.
chcialem zapytać o jedną rzecz - od razu zaznaczam że nie znam się zbytnio na tematyce padów akai.
Potrzebny mi jest niewielki pad do użytku koncertowego - chodzi o możliwośc uruchamiania niezaleznych sampli (gdyby była mozliwośc z footswitchem, tym lepiej). Ostatnio trafilem na dwa ciekawe urzadzenia Akai: MPD32 oraz XR20. Czy mógłby ktoś udzielić mi informacji, czy oba sa typowymi kontrolerami midi, czy któres może działać jako zupełnie autonomiczna maszyna bez użycia laptopa (na tym mi najbardziej zalezy, aby miała własną pamięć i możliwość wgrania własnych sampli)
dziękuję za odpowiedz!
miq
Akai MPD32 vs XR20
Re: Akai MPD32 vs XR20
...witam.
chcialem zapytać o jedną rzecz - od razu zaznaczam że nie znam się zbytnio na tematyce padów akai.
Potrzebny mi jest niewielki pad do użytku koncertowego - chodzi o możliwośc uruchamiania niezaleznych sampli (gdyby była mozliwośc z footswitchem, tym lepiej). Ostatnio trafilem na dwa ciekawe urzadzenia Akai: MPD32 oraz XR20. Czy mógłby ktoś udzielić mi informacji, czy oba sa typowymi kontrolerami midi, czy któres może działać jako zupełnie autonomiczna maszyna bez użycia laptopa (na tym mi najbardziej zalezy, aby miała własną pamięć i możliwość wgrania własnych sampli)
dziękuję za odpowiedz!
miq...
widze ze nikomu sie nie chce tego po raz kolejny(!) tłumaczyc. więc w skrócie:
wszystkim zabawkami z serii mpd nie pograsz bez kompa, nie dzialaja w wersji stand alone dlatego ze musi nimi sterowac program nadrzedny, ja do mpd uzywalem ni battery, ale znam ludzi co dzialaja na fl i innych. po prostu mpd za pomoca komunikatow midi steruje softłerwoym samplerem i bez teog nie pograsz.
natomiast to drugie cudo, mialem niedawno okazje potrzymac w rekach..dziala bez kompa, ale nie ma mozliwosci wgrania do niego nowych dziwekow, ma seryjne iles tam werbli, stop jakis synth itd. ale niczego do niego nie wgrasz