Behringer xr 18 external ruter

Tu zajmujemy się sprawami tyczącymi się urządzeń stosowanych przy nagłośnieniach imprez.
Awatar użytkownika
Tady
Posty: 23
Rejestracja: czwartek 13 kwie 2006, 00:00

Behringer xr 18 external ruter

Post autor: Tady » sobota 08 kwie 2017, 17:43

Mam pytanie , jaki zewnętrzny ruter dokupić do mixera Behringer xr18,sterowny tabletem(andreoid)?


chcę poprawić stabilność połącenia.


[addsig]
Mam 52 lat, jestem muzykiem. Od kilkunastu lat pracuję na zagranicznych kontraktach: Zjedn. Emiraty Arab. Jordania Cypr. Chcę się zająć nagrywaniem. Wyjazdy już mnie męczą.

Awatar użytkownika
PWA
Posty: 919
Rejestracja: środa 04 cze 2014, 00:00

Re: Behringer xr 18 external ruter

Post autor: PWA » sobota 08 kwie 2017, 20:51

...Mam pytanie , jaki zewnętrzny ruter dokupić do mixera Behringer xr18,sterowny tabletem(andreoid)?
chcę poprawić stabilność połącenia....

No ale ten mikser działa jako access point, więc po co Ci jeszcze coś pomiędzy?

Awatar użytkownika
OlimpRecordsStudio
Posty: 145
Rejestracja: poniedziałek 10 lip 2006, 00:00

Re: Behringer xr 18 external ruter

Post autor: OlimpRecordsStudio » niedziela 09 kwie 2017, 18:27

No ale ten mikser działa jako access point, więc po co Ci jeszcze coś pomiędzy?... 


Kolego chyba słabo działałeś na tym mikserku. Polecam cokolwiek co ma 5Ghz, ja mam TP-Linka AC1750

Muzyk i realizator dźwięku.
www.unistersound.pl i www.bezimienni.com

Awatar użytkownika
PWA
Posty: 919
Rejestracja: środa 04 cze 2014, 00:00

Re: Behringer xr 18 external ruter

Post autor: PWA » niedziela 09 kwie 2017, 18:45

...No ale ten mikser działa jako access point, więc po co Ci jeszcze coś pomiędzy?... 
Kolego chyba słabo działałeś na tym mikserku. Polecam cokolwiek co ma 5Ghz, ja mam TP-Linka AC1750...

W ogóle na nim nie działam . Widzę tylko, że mikser działa jako access point, więc nie wiem gdzie problem ... w końcu za wiele danych ie lata pomiędzy tabletem a mikserem przy sterowaniu mikserem

Awatar użytkownika