Scena klawisze i d'box
Scena klawisze i d'box
Bardzo wielu realizatorów niejako z urzędu (z przyzwyczajenia?) nagłaśnia klawisze przez d'box-a, nie zwracając uwagi na rodzaj wyjść. A wiele scenicznych klawiszy posiada wyjścia symetryczne jack TRS (czasami XLR). Czy w takiej sytuacji jest sens jego użycia? I jak wpływa to na jakość sygnału? 
PS. Może ktoś z was ma namiary na jakąś stronę, która opisuje zależności impedancja wejść/wyjść, pojemność kabli itp/itd. Może być po angielsku.
			
									
									PS. Może ktoś z was ma namiary na jakąś stronę, która opisuje zależności impedancja wejść/wyjść, pojemność kabli itp/itd. Może być po angielsku.
Arek - Radzyń Podlaski
						Re: Scena klawisze i d'box
...Bardzo wielu realizatorów niejako z urzędu (z przyzwyczajenia?) nagłaśnia klawisze przez d'box-a, nie zwracając uwagi na rodzaj wyjść. A wiele scenicznych klawiszy posiada wyjścia symetryczne jack TRS (czasami XLR). Czy w takiej sytuacji jest sens jego użycia? I jak wpływa to na jakość sygnału? 
 
PS. Może ktoś z was ma namiary na jakąś stronę, która opisuje zależności impedancja wejść/wyjść, pojemność kabli itp/itd. Może być po angielsku.... 
"Nagłaśnianie" sygeruje scenę  a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne.
 a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne.
[addsig]
- 
				mia480@wp.pl
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 19 lis 2017, 00:00
Re: Scena klawisze i d'box
......Bardzo wielu realizatorów niejako z urzędu (z przyzwyczajenia?) nagłaśnia klawisze przez d'box-a, nie zwracając uwagi na rodzaj wyjść. A wiele scenicznych klawiszy posiada wyjścia symetryczne jack TRS (czasami XLR). Czy w takiej sytuacji jest sens jego użycia? I jak wpływa to na jakość sygnału?  PS. Może ktoś z was ma namiary na jakąś stronę, która opisuje zależności impedancja wejść/wyjść, pojemność kabli itp/itd. Może być po angielsku.... 
"Nagłaśnianie" sygeruje scenę a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
 a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
;ddddddddddddddd
			
									
									
						"Nagłaśnianie" sygeruje scenę
 a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
 a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
;ddddddddddddddd
- 
				mia480@wp.pl
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 19 lis 2017, 00:00
Re: Scena klawisze i d'box
.........Bardzo wielu realizatorów niejako z urzędu (z przyzwyczajenia?) nagłaśnia klawisze przez d'box-a, nie zwracając uwagi na rodzaj wyjść. A wiele scenicznych klawiszy posiada wyjścia symetryczne jack TRS (czasami XLR). Czy w takiej sytuacji jest sens jego użycia? I jak wpływa to na jakość sygnału?  PS. Może ktoś z was ma namiary na jakąś stronę, która opisuje zależności impedancja wejść/wyjść, pojemność kabli itp/itd. Może być po angielsku.... 
"Nagłaśnianie" sygeruje scenę a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
 a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
;ddddddddddddddd...
			
									
									
						"Nagłaśnianie" sygeruje scenę
 a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
 a tam zwykle do dyspozycji są wejścia mikrofonowe tylko. Po drugie nawet w przypadku wyjść symetrycznych bardzo niewiele instrumentów ma ground lift przy tych wyjściach, co jest bardzo istotne....
;ddddddddddddddd...
 
            