Post
autor: devil » czwartek 19 cze 2008, 10:43
pamietajcie tylko jedno, ze kompresor jest PO BLOKU WZMOCNIENIA.
jak rozrkecicie gain za mocno, i przesterujecie preamp, to czy on ma kompresor czy nie to nic to nie zmieni, na kompresor pojdzie i tak sygnal przesterowany, a kompresor jedynie zmiejszy nam dynamike i zapobiegnie przesterowania np na przetworniku karty dzwiekowej (o ile sygnal z preampu wogole do niej trafi).
...
**********************
wyszukalem ten post a dokladnie ta moja wypowiedz.
gdyz wlasnie dostalem w rece sesje do zmiksowania nagrana w szanujacym sie "drogim" studiu pewnego radia w trojmiescie :>
i co ? i przester.
na wszystkich praktycznie sladach czescto pojawia sie przester... nie przester widoczny w plikach na zasadzie ze sygnal przesterowal przetwornik na interfacea, gdyz poziomy siegaja moze -3dB w peak, ale wszystko bylo nagrywane z kompresorami,
i ktos po prostu rozkrecil za mocno gain, i przesterowal sam preamp, a kompresor kompresowal ten przesterowany sygnal.
nie wiem czy oni tego nei widzieli, albo tylko patrzyli na wskazniki juz po kompresorze.... no i teraz jest problem, kupa kasy na to poszla, a sciezki wokalu, gitar czy jescze czegos przesterowane... i to slychac, oni najwidoczniej nie slyszeli, albo wyszli z zalozenia, wskaznik po komrpesorze nie jest przesterowany wiec musi byc dobrze.
bez komentarza...
[addsig]
Proszę zanotować! "odmawia wypisania spisu sprzętu studyjnego w sygnaturce"