Mackie Onyx 1640 - jak zarejestrować ślad z korekcją?

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
kaszaa
Posty: 34
Rejestracja: poniedziałek 23 sty 2006, 00:00

Mackie Onyx 1640 - jak zarejestrować ślad z korekcją?

Post autor: kaszaa » niedziela 19 mar 2006, 22:53

mam następujący problem... próbuję od 2 dni nagrywać na nowym

mikserze "mackie onyx 1640+firewire". ale nagrywając ścieżkę, powiedzmy wokalu używam małej korekcji eq. W trakcie nagrywania, w czasie rzeczywistym efekt korekcji działa i jest słyszalny w monitorach, a przy odtwarzaniu z komputera tej ścieżki efekt jest jakby go wgrano z pominięciem korektora.... o co chodzi?



przecież jest chyba możliwość wgrywania śladu baz pomijania korekcji, tak by komputer odgrywał "co słyszy" czyli z eq.



z góry przepraszam jeśli moje pytanie jest naiwne, ale co robić??

jestem muzykiem a nie realizatorem - pomóżcie, proszę.



Komputer i mikser jest podpięty wyłącznie kablem firewire.



gram, śpiewam zawodowo. nagrywanie to moja pasja :)

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Mackie Onyx 1640 - jak zarejestrować ślad z korekcją?

Post autor: JoachimK » niedziela 19 mar 2006, 23:10

próbuję od 2 dni nagrywać na nowym

mikserze "mackie onyx 1640+firewire". ale nagrywając ścieżkę, powiedzmy wokalu używam małej korekcji eq. W trakcie nagrywania, w czasie rzeczywistym efekt korekcji działa[...], a przy odtwarzaniu z komputera tej ścieżki efekt jest jakby go wgrano z pominięciem korektora.... o co chodzi?




O to chodzi, ze rocording bus jest po regulatorze gain (jeszcze przed HPF/insert/EQ), bo tak jest lepiej (bezpieczniej).



przecież jest chyba możliwość wgrywania śladu baz pomijania korekcji, tak by komputer odgrywał "co słyszy" czyli z eq.



Jezeli koniecznie chcesz nagrac EQ, skrosuj sobie inaczej sygnal.