Nagrywanie gitary i basu
Nagrywanie gitary i basu
Witam
mam pytanie czy gitare i bas z aktywnymi przystawkami moge podlaczyc bezposrednio do miksera do wejscia liniowego jezeli bede chcial je nagrywac czy potrzebuje miec osobny interfejs z wejsciem wysokoimpedancyjnym?
pozdrawiam
mam pytanie czy gitare i bas z aktywnymi przystawkami moge podlaczyc bezposrednio do miksera do wejscia liniowego jezeli bede chcial je nagrywac czy potrzebuje miec osobny interfejs z wejsciem wysokoimpedancyjnym?
pozdrawiam
Jestem muzykiem i początkującym realizatorem dźwięku
Re: Nagrywanie gitary i basu
...czy gitare i bas z aktywnymi przystawkami moge podlaczyc bezposrednio do miksera do wejscia liniowego jezeli bede chcial je nagrywac czy potrzebuje miec osobny interfejs z wejsciem wysokoimpedancyjnym?
Oczywiście jakie to przystawki (producent, typ, poziom wyjściowy, impedancja) musi nam przedstawić dyżurny forumowy wróż?
[addsig]
Oczywiście jakie to przystawki (producent, typ, poziom wyjściowy, impedancja) musi nam przedstawić dyżurny forumowy wróż?
[addsig]
Wiedza zawsze ileś tam kosztuje, głupoty i niewiedzy nie da się oszacować.
...
a czy to bardzo konieczne ?
czyzby bas na aktywnych MEC mozna nagrywac a na aktywnych EMG nie mozna przez zwykle liniowe ?
w odpowiedzi.
jak masz mikser tylko z liniowymi, to nagrywaj przez zwykle liniowe.
jak masz HighZ to przez highz, jak masz kase na dodatkowy highz to sobie kup (zawsze sie przyda).
a jak nie masz i szkoda ci kasy, to uzyj zwyklego wejscia liniowego w mikserze
Pozdrawiam
...
a czy to bardzo konieczne ?
czyzby bas na aktywnych MEC mozna nagrywac a na aktywnych EMG nie mozna przez zwykle liniowe ?
w odpowiedzi.
jak masz mikser tylko z liniowymi, to nagrywaj przez zwykle liniowe.
jak masz HighZ to przez highz, jak masz kase na dodatkowy highz to sobie kup (zawsze sie przyda).
a jak nie masz i szkoda ci kasy, to uzyj zwyklego wejscia liniowego w mikserze
Pozdrawiam