Sonar LE + keyboard - jak to podłączyć?

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
mantra
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 19 mar 2009, 00:00

Sonar LE + keyboard - jak to podłączyć?

Post autor: mantra » sobota 21 mar 2009, 13:46

Witam, jestem zupełnie zielona w nagrywaniu domowym. Ostatnio zakupiłam sobie mikrofon z oprogramowaniem Sonar LE i Cakewalk (to drugie nie wiem co to jest) i mam jeszcze klawiaturę midi CME M-key.


Wybaczcie za nieformalny język:
Chcę umieć zrobić takie coś - żeby program po pierwsze widział mi klawiaturę, żeby klawiatura mogła wydawać dźwięki (bo na razie żadnego programu do tego nie mam, wszystkie załączone były trialami) i jeszcze żebym mogła nagrywać dźwieki klawiatury (czyli ja słyszę jakiś sampel który sobie wybiorę, ale potem przy obróbce mogę dowolnie zmieniać te sample na takie jakie mi się podobają - czyli taki jakby elektroniczny zapis nutowy).

Rozumiem że zapewne nie wyraziłam się we wszystkim zbyt jasno, dlatego proszę o pomoc i pytania to wyjaśnię. Aha, korzystam z laptopa do nagrywania, więc parametry sprzętu nie są zbyt rozwalające.

Z tego co wyczytałam muszę chyba coś jeszzce dokupić, te sample do klawiatury?

Z góry dzięki za pomoc... so
Stawiam pierwsze kroki w nagrywaniu domowym, wraz z programem Sonar. Mam nadzieję że znajdę tu pomoc :)

Pszczoła
Posty: 183
Rejestracja: środa 26 lip 2006, 00:00

Re: Sonar LE + keyboard - jak to podłączyć?

Post autor: Pszczoła » sobota 21 mar 2009, 16:48

...Witam, jestem zupełnie zielona w nagrywaniu domowym. Ostatnio zakupiłam sobie mikrofon z oprogramowaniem Sonar LE i Cakewalk (to drugie nie wiem co to jest) i mam jeszcze klawiaturę midi CME M-key.


Witam.
Widac że jesteś zielona i przekazanie minimalnej wiedzy nie jest możliwe na forum.Pomogłem kilku osobom z naszego forum przez telefon czy maila .Jeżeli jesteś zaintresowana napisz do mnie maila.

Pozdro...