Kontrolery MIDI i wyposażenie studia domowego

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
ElfinBatos
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 25 sie 2011, 00:00

Kontrolery MIDI i wyposażenie studia domowego

Post autor: ElfinBatos » czwartek 25 sie 2011, 22:09

Witam


Jestem mlodym studentem politechniki gdanskiej, beatboxerem i od pewnego czasu rowniez amatorem realizacji audio-video live oraz nagran.


W najblizszym czasie chcialbym pozwolic sobie na zakup paru urzadzen dzieki ktorym moglbym dalej ksztalcic sie w tej dziedzinie. Jako ze nie mam zbyt duzego doswiadczenia zwracam sie z paroma pytaniami do tych nieco bardziej doswiadczonych uzytkownikow tego forum. Tak oto przedstawia sie moja propozycja projektu wyposazenia sprzetowego:


------------------------------------------------------------------------------------


Cele: 1)nagrania domowe, nagrania prob oraz koncertow(zespoly 5+ osob) na zewnatrz ( w tym obrobka)


         2)odsluch live, jako sala prob (beatbox, klawisze, wokal)


         3)sprzet estradowy, wystepy live ( looper, klawisze, metronom, efektor wokalny) czyli tak jak tutaj:


http://www.youtube.com/watch?v=WhBoR_tgXCI


tyle ze wzbogacone o metronom oraz klawisze. No i bazujace na komputerze a nie na zewnetrznych urzadzeniach.


         4)Sluchanie muzyki:)


------------------------------------------------------------------------------------


Sprzet posiadany:


Mikrofon dynamiczny: samson q7


gramofon: pioneer pl7


wzmacniacz: unitra WS-503


kolumny: 2x altus 110


mikser: behringer mx802 a


sluchawki: beyerdynamic dy 770 pro


komputer PC:  sb live 5.1, reszta wnetrza daje rade, poki co nie pisze


------------------------------------------------------------------------------------


Propozycje do zakupu:


Monitory: 2x Behringer B1030A


Kontroler midi: M Audio keystation 49e


Kontroler midi: behringer fcb 1010