ESI UGM96 - podłączenie przedwzmacniacza

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
fredkareligion
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 21 gru 2014, 00:00

ESI UGM96 - podłączenie przedwzmacniacza

Post autor: fredkareligion » niedziela 21 gru 2014, 21:00

Witam wszystkich jestem tu nowy i zielony więc z góry przepraszam jeśli nie ten dział. Mój problem polega na tym że w najbliższym czasie będę musiał nagrywac pare rzeczy a posiadam tylko wymieniony wyżej interfejs audio. Jest tam tylko jedno wejście mikrofonowe a ja muszę podpiąć minimum dwa mikrofony (jeden prawdopodobnie będzie pojemnościowy). Karta posiada 2 niezależne wejścia mono Hi-Z (cokolwiek to znaczy) z czego jedno przełączalne jest na mikrofon. Stąd moje pytanie czy jeśli dokupię jakiś przedwzmacniacz pewnie będzie to behringer tube ultragain mic100 i wepnę to w jedno z wejść (to nie przełączalne na mikrofon) to czy to zadziała? Przepraszam za takie idiotyczne pytanie ale jak juz pisałem jestem zupełnie zielony. Chciałbym to zrobic możliwie najmniejszym kosztem. 



Awatar użytkownika
miro5530
Posty: 204
Rejestracja: wtorek 03 lis 2009, 00:00

Re: ESI UGM96 - podłączenie przedwzmacniacza

Post autor: miro5530 » poniedziałek 22 gru 2014, 01:50

 


Hi-Z oznacza wejście wysokoimpedancyjne do wpięcia bez dodatkowych urządzeń gitar elktrycznych.
Niestety z tą kartą mikrofon pojemnościowy nie będzie współpracował bezpośrednio poniewarz nie posiada
zasilania phantom +48V. Więc pozostaje tylo mikrofon dynamiczny.
Po zkupie ultragain mic100 będzie można nagrywać z dwóch mikrofonów. jeden wpięty w ESI UGM96 (dynamiczny) i drugi (dynamiczny lub pojemnościowy) wpięty w ultragain mic100.


czy to zadziała?


Tak




Paweł
Posty: 864
Rejestracja: piątek 29 mar 2002, 00:00

Re: ESI UGM96 - podłączenie przedwzmacniacza

Post autor: Paweł » poniedziałek 22 gru 2014, 14:44