Interfejs audio

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Waspi
Posty: 22
Rejestracja: piątek 09 sty 2015, 00:00

Interfejs audio

Post autor: Waspi » piątek 09 sty 2015, 16:30

Witam wszystkich.

Proszę państwa jestem mocno początkującym ale ambitnym producentem, mam obecnie klawiaturę m audio axiom 49 pro II i od paru dni rozważam zakup interfejsu audio.Póki co moim faworytem jest

Focusrite 2i2 w zestawie Studio, gdzie dostaję słuchawki interfejs oraz mikrofon.

myślałem również nad Steinberg UR22 tylko ze względu na wyjście i wejście midi (o tym niżej)

pracuję w środowisku Fl studio dysponuję takim sprzętem jak wyżej wymieniłem i moje pytanie brzmi czy ten interfejs jest mi potrzebny. planuję rozbudowę studia do monitorów studyjnych oraz maschine mk2 albo studio.

Wiem że poprawi mi to latencję ewentualnie szumy w projekcie i da możliwość zgrywania instrumentów posiadających to wejście, ale czy poprawi mi jakość moich projektów?

Póki co używałbym tych słuchawek focusrite które by były w zestawie, na pewno są lepsze od moich creative za 100 zł podłączonych bezpośrednio pod komputer bez żadnej karty dźwiękowej ani interfejsu

tylko jest jedno ale.te wyjścia midi mnie martwią a raczej ich brak w focusrite2i2

słyszałem że wszystkie instrumenty posiadające wyjście midi mogę podłączyć pod usb do komputera za pomocą przejściówki za 80 zł a że wyjście midi nie jest wymagające to nie będzie żadnej różnicy gdybym to zrobił podłączając bezpośrednio pod interfejs audio

jeśli chodzi o mój budżet to nastawiłem się na ten zestaw studio czyli 1000 zł ale jeśli skompletowałbym lepszy zestaw i wszystkie komponenty czyli interfejs słuchawki i mikrofon do 1200zł to na pewno dołożę