Jak to wszystko podpiąć?

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
zaboistybazant2
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 20 mar 2016, 00:00

Jak to wszystko podpiąć?

Post autor: zaboistybazant2 » niedziela 20 mar 2016, 14:51

Hej!

To chyba mój pierwszy post na forum, dlatego oficjalnie mówię: Siema wszystkim!

Nazbierało mi się trochę sprzętu i teraz mam spory kłopot z tym jak to wszystko ze sobą połączyć... próbowałem jakoś "po swojemu" (jak widać nie jestem jednak profesjonalistą) i niestety nie śmigało.

To co mam to:
Emu 1212m (podpięte pod PCI-E)
microdock rozszerzający do wersji 1616m (podpięty odpowiednim zasilaczem do prądu oraz kablem EDI do emu tego w komputerze)
mixer numark m2 (z podpiętym gramofonem -> Numark TT200 oraz Rane Serato SL1)


Wcześniej, przed zakupami do studia lepszego sprzętu (który chyba póki co jak widzicie mnie przerósł hehe) miałem ten sam zestaw tylko zamiast Creative Emu działałem na Saffire 6 USB, ponieważ przede wszystkim nagrywam u siebie wokal (na Rode NT-1, chcę go podłączyć oczywiście do emu 1616 microdock).

Działam na Windows 7 64bit.

Proszę: pomóżcie! Nieistotne jak to podpiąłem skoro nie działa, proszę o napisanie jak to powinno być podłączone.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

laser777
Posty: 370
Rejestracja: czwartek 17 kwie 2014, 00:00

Re: Jak to wszystko podpiąć?

Post autor: laser777 » niedziela 20 mar 2016, 18:59

Rane Serato podłączasz pod USB do komputera? Ja mam akurat kontroler gramofonów nigdy na żywo nie widziałem podobnie jak Rane serato ale z tego co widzę jest to jakiś interfejs.Sprawdź czy nie pokazuje ci się sterownik od Rane.

Awatar użytkownika
Kubańczyk
Posty: 342
Rejestracja: piątek 08 cze 2007, 00:00

Re: Jak to wszystko podpiąć?

Post autor: Kubańczyk » poniedziałek 21 mar 2016, 12:21