Nagranie tekstu na gotową ścieżkę dźwiękową

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
Mieczu
Posty: 3
Rejestracja: sobota 18 lut 2017, 00:00

Nagranie tekstu na gotową ścieżkę dźwiękową

Post autor: Mieczu » sobota 18 lut 2017, 20:11

Witam wszystkich.


Jestem kompletnie początkującym w temacie nagrywania tekstu na gotową ścieżkę dźwiękową.


Sprzęt na jakim pracuję to PreSonus AudioBox i program Studio One .


Sprzęt oraz program pracują pod MacBook Air.


Problem który chciałbym rozwiązać bądź uzuskać wskazówki co mogę zrobić, polega na tym że nagrana ścieżka oraz wyeksportowany kompletny miks, przy odtworzaniu na na głośnikach laptopa ma już maksymalną głośność.


W odsłuch wszystko jest bardzo dobrze, natomiast po eksporcie nie mam możliwości zwiększenia głośności nagrania.


Nie wiem i nie mam pojęcia czy to kwestia ustawienia sprzętu oraz poziomu nagrania dźwięku, czy jest to związane z samą kartą dźwiękową laptopa.


W związku z powyższym, moje pytanie i prośba czy możecie mi pomóc w rozwiązaniu mojego problemu?


Mieczu


 


 


[addsig]
Od niedawna zajmuję się nagrywaniem prozy i wierszy na podkładzie muzycznym.

Awatar użytkownika
Tadeo
Posty: 1609
Rejestracja: piątek 31 sty 2003, 00:00
Kontakt:

Re: Nagranie tekstu na gotową ścieżkę dźwiękową

Post autor: Tadeo » poniedziałek 20 lut 2017, 13:17

...Witam wszystkich.
Jestem kompletnie początkującym w temacie nagrywania tekstu na gotową ścieżkę dźwiękową.
Sprzęt na jakim pracuję to PreSonus AudioBox i program Studio One .
Sprzęt oraz program pracują pod MacBook Air.
Problem który chciałbym rozwiązać bądź uzuskać wskazówki co mogę zrobić, polega na tym że nagrana ścieżka oraz wyeksportowany kompletny miks, przy odtworzaniu na na głośnikach laptopa ma już maksymalną głośność.
W odsłuch wszystko jest bardzo dobrze, natomiast po eksporcie nie mam możliwości zwiększenia głośności nagrania.