Konfiguracja studia

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
jazzooo
Posty: 16
Rejestracja: niedziela 14 sie 2005, 00:00

Konfiguracja studia

Post autor: jazzooo » niedziela 14 sie 2005, 16:45

Jestem muzykiem, od kilku lat interesuje mnie studio i zaczołem zbierać sprzet, aktualnie mam mikrofon Shure KSM 44, Beta 58a, SM 81, FOCUSRITE VoiceMaster Pro, mikserek Yamaha MG 10/2, monitory Alesis M1 ACTIVE mk2, komputer PC z kartą ESI Wamirak ESP 1010, Novation Supernowa II wykorzystuje jako klawiature sterującą. Pracuje na CUBASE SX, Wavelab i wtyczkach VST.Zbudowałem sobie pomieszczenia studyjne i chciałbym zacząć to wszystko wykożystywać, ale mam kilka problemów tzn:

jak to podłączyć żeby wszystko działo dobrze, ewentualnie co mam jeszcze dokupić lub wymienić. Nie wiem jak zrobic aby podać sygnał do słuchawek w studio i żebym mogł w zależnści od tego co wokalista chce usłyszeć to mu to dać.

BARDZO PROSZE O POMOC!!!
[addsig]

Awatar użytkownika
Łukaszo
Posty: 67
Rejestracja: wtorek 05 kwie 2005, 00:00

Re: Konfiguracja studia

Post autor: Łukaszo » niedziela 14 sie 2005, 21:47

...Jestem muzykiem, od kilku lat interesuje mnie studio i zaczołem zbierać sprzet, aktualnie mam mikrofon Shure KSM 44, Beta 58a, SM 81, FOCUSRITE VoiceMaster Pro, mikserek Yamaha MG 10/2, monitory Alesis M1 ACTIVE mk2, komputer PC z kartą ESI Wamirak ESP 1010, Novation Supernowa II wykorzystuje jako klawiature sterującą. Pracuje na CUBASE SX, Wavelab i wtyczkach VST.Zbudowałem sobie pomieszczenia studyjne i chciałbym zacząć to wszystko wykożystywać, ale mam kilka problemów tzn:

jak to podłączyć żeby wszystko działo dobrze, ewentualnie co mam jeszcze dokupić lub wymienić. Nie wiem jak zrobic aby podać sygnał do słuchawek w studio i żebym mogł w zależnści od tego co wokalista chce usłyszeć to mu to dać.

BARDZO PROSZE O POMOC!!!

...

**********************