G5 vs PC

Dział dla początkujących adeptów sztuki realizacji. Nie krępuj się zwrócić ze swoją sprawą, nic nie jest proste a ta dziedzina już szczególnie.
Awatar użytkownika
Łukaszo

G5 vs PC

Post autor: Łukaszo » sobota 29 paź 2005, 22:25

Witajcie,

Piszę bo muszę...

Ostatnio mój dość archaiczny pecek daje mi potwornie w kość (Celeron 1,2 GHZ, 512 Ram) i mam w związku z tym do was pytanie.

Za jakieś półroku zamierzam coś z tym fantem zrobić i teraz jest pytanie:

Czy bawić się dalej w PC, czy zastanowić się poważnie nad Apple-m G5 ?

Jak to jest z tym Mac-iem, czy faktycznie 2x taka wydajność jak PC przy takim samym zegarze ?

Wiem ten temat był wałkowany setki razy, ale na przykłądzie G4 etc

Proszę o odpowiedź i Dzięki z Góry !!!

Na razie jestem początkującym realizatorem ale szybko się uczę i bardzo mnie to fascynuje.

Awatar użytkownika
tomekk

Re: G5 vs PC

Post autor: tomekk » sobota 29 paź 2005, 22:34

...Witajcie,

Piszę bo muszę...

Ostatnio mój dość archaiczny pecek daje mi potwornie w kość (Celeron 1,2 GHZ, 512 Ram) i mam w związku z tym do was pytanie.

Za jakieś półroku zamierzam coś z tym fantem zrobić i teraz jest pytanie:

Czy bawić się dalej w PC, czy zastanowić się poważnie nad Apple-m G5 ?

Jak to jest z tym Mac-iem, czy faktycznie 2x taka wydajność jak PC przy takim samym zegarze ?

...

Musisz wiedzec czy dobrze Ci sie pracuje na PC... bo chyba to robisz - bo to forum takie jest i ja chcialem załozyc podobny post...ale sie powstrzymałem... ale kto wie, moze się szukszę.

Ogólnie panuje taka opinia, ze Mac jest lepszy, ale pewnie bedzie tu duzo opini takich jak "Biez PC- jest super a nie jakies tam wynalazki"

lub " Chłopie PC to go**o, ja bym brał Maca- jest lepszy"