Strona 17 z 19

Re: Extreme MIDI Mixer

: piątek 23 mar 2007, 14:52
autor: mytnik
No tak, ale czym innym jest możliwość zadeklarowania dowolnych zmiennych a czym innym dołączanie kodu z zewnętrznego pliku. W tym drugim przypadku zgadzam się z kolegą Preceli gdyż majstrując sobie takie pliki aby je później dołączać (choćby np. przez include) szybko spowodujemy, że katalog naszego edytorka będzie wyglądał jak choinka ...
**********************
Dlczego choinka?
Jeśli wstawimy nowy folder i w nim będziemy zbierać fragmenty kodu, będzie to wyglądało tak:
kat gł: folder skin i np. kody oraz pliki def.mixer, *.exe, itd

w kogdzie głównym było by wtedy ' include kody/brzmienia.txt'


A co do nowego języka, czy to tylko wyobraźnia poniosła, czy będzie w przyszłości pomysł realizowany?

Re: Extreme MIDI Mixer

: piątek 23 mar 2007, 17:47
autor: Redakcja
Osobny katalog >include< to nic nowego tyle, że w przypadku platform programistycznych, które to później takie "dociągane" pliki kompilują do programu wykonywalnego. Czyli w wypadku naszego edytora (który taką platformą absolutnie nie jest i nie będzie) byłoby to raczej mało eleganckie rozwiązanie. Chodziło wszak w nim głównie o to aby ew. w razie potrzeby zabrać ze sobą (na czymkolwiek) raptem 2 pliki, jeden z programem (i przydatkami graficznymi) a drugi z ustawieniami miksera (migawki robią się same) .

...A co do nowego języka, czy to tylko wyobraźnia poniosła, czy będzie w przyszłości pomysł realizowany?...

Na razie wszystko wskazuje na to, że tylko wyobraźnia. Ale kto to tam wie...
[addsig]

Re: Extreme MIDI Mixer

: piątek 23 mar 2007, 21:02
autor: WG
preceli: i tu też cierpliwie czekam na swą kolejkę
***
Możesz przypomnieć wpiszę to na listę życzeń

Re: Extreme MIDI Mixer

: wtorek 19 cze 2007, 15:47
autor: PiotrK
Post został usunięty.

Re: Extreme MIDI Mixer

: niedziela 03 lut 2008, 00:43
autor: PiotrK
Post został usunięty.

Re: Extreme MIDI Mixer

: niedziela 03 lut 2008, 12:35
autor: mytnik
...WG, czy Extreme MIDI Mixer ma jakieś ograniczenie w ilości zdefiniowanego kodu? Zaszalałem z 2048 (Obrazek.png) elementami i tak "pi razy drzwi" nie wyświetla mi ostatnich dziewięćdziesięciu kontrolerów.
...
**********************
no to zaszalałeś, ja też zauważyłem coś dziwnego w swoim kodzie, nie wyświetla mi ostatniego pliku grafiki, przez co nieładnie się kończy edytor, ale poza tym niczego nie brakuje. można się z tym uporać wstawiając jakikolwiek kontroler, nie mniej jednak na samym końcu nie wyświetlało mi kawałka czarnego paska grafiki (samego).

pozdr

Re: Extreme MIDI Mixer

: czwartek 14 lut 2008, 18:43
autor: WG
...ma jakieś ograniczenie w ilości zdefiniowanego kodu? Zaszalałem z 2048
*********
Właśnie sprawdzam :)

Re: Extreme MIDI Mixer

: czwartek 14 lut 2008, 19:06
autor: WG
no to zaszalałeś
********
faktycznie szaleństwo na maxa
teraz powinno starczyć na dłużej
ExMixer v1.12


, ja też zauważyłem coś dziwnego w swoim kodzie, nie wyświetla mi ostatniego pliku grafiki, przez co nieładnie się kończy edytor, ale poza tym niczego nie brakuje. można się z tym uporać wstawiając jakikolwiek kontroler, nie mniej jednak na samym końcu nie wyświetlało mi kawałka czarnego paska grafiki (samego).
**********************
Musiałbym mieć jakiś przykład żeby znaleźć błąd.
Możliwe, że to coś z priorytetem znaczników w przypadku jakiejś specjalnej ich kombinacji.

Re: Extreme MIDI Mixer

: niedziela 16 mar 2008, 22:39
autor: mytnik
wpadłem na mały pomysł, aby dodatkowo sterować zewnętrznie np. klawiaturą sterującą, czyli

przypisuję do dowolnego knoba w edytorze reakcję na cc ustawioną w klawiaturze sterującej

lub bardziej obrazowo pod mój edytor TD-3

np.
knob X odpowiada za threshold,
ustawiam mu dodatkowo czułość na jakiś cc,
następnie ustawiam ten sam komunikat dla dowolnej gałki w klawiaturze i kręcąc gałką zmienia sie położenie knoba X w programie,
który z kolei robi to co robił do tej pory, czyli zmienia odpowiednią wartość w paczce sysex.

Jak widzicie taki patent?

pozdr

Re: Extreme MIDI Mixer

: poniedziałek 17 mar 2008, 00:08
autor: Redakcja
...knob X odpowiada za threshold,

ustawiam mu dodatkowo czułość na jakiś cc,

następnie ustawiam ten sam komunikat dla dowolnej gałki w klawiaturze i kręcąc gałką zmienia sie położenie knoba X w programie,

który z kolei robi to co robił do tej pory, czyli zmienia odpowiednią wartość w paczce sysex...



Patent świetny, ale jak do tej pory nasz program nie reaguje na komunikaty z zewnątrz (była już o tym mowa). Podobnie jak nie ma na razie możliwości choćby prostego oskryptowania samych obiektów.

Napisałem "na razie", gdyż kolega WG absolutnie nie zamknął jeszcze tego tematu . Niemniej póki co wciąż ma inne, znacznie ważniejsze sprawy programistyczne z którymi musi się uporać .
[addsig]