Drugie narodziny Sound Forge

Jeśli chcesz zasięgnąć rady, podzielić się doświadczeniem w trudnej sztuce samodzielnego programowania - to tu jest miejsce, aby tego dokonać.
Awatar użytkownika
walu
Posty: 254
Rejestracja: wtorek 07 maja 2002, 00:00

Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: walu » piątek 13 kwie 2007, 10:24

Tak właśnie drugie, gdyż od tej chwili
nowy Sound Forge 9 przestał być edytorem/programem
tylko dwu śladowym.
Do tego wreszcie dołączono Noise Reduction 2
oraz zestaw efektów masteringowych iZotope
Sound Forge 9

i jeszcze tu po polsku

Dla mnie ekstra, gdyż moja przygoda z programem steinberga (Cubase) trwa od czasów Atari, a jednak zamiast WaveLaba wybrałem
edytor Sound Forge.

Midas M32R,EVE SC203,PC IntelCore2 Duo E6550 2.33GHz, 4GBRAM, Win7/64, HDSP9632+AI4S-192, BCF2000, lenovo Ideapad700 i7 16GB RAM, Cubase 8/7.5,SoundForge10, CDArchitect5.2, PSPaudioware, NomadFactory, StevenSlateDrums4, BFD ECO

mellodeque
Posty: 573
Rejestracja: wtorek 08 lis 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: mellodeque » piątek 13 kwie 2007, 11:34

Dla mnie bomba, żałuje że Nabyłem NoiseReduction2 wczesniej... teraz trzeba zrobic upgrade, bo wielokanałowej obróbki dawno brakowało.

Miodzio :)

SoundForge Rulez i Jego NoiseReducion też (wiele razy uratowałem ciekawe nagrania z plenerów, obniżając głośność tła)
Jesli czegoś nie jesteś pewien - nie pisz.
http://khyro.com | http://promusic.pl/forum/

audiophone
Posty: 510
Rejestracja: piątek 08 lip 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: audiophone » piątek 13 kwie 2007, 16:51

Nooo niby dobrze że program poszedł w górę wraz z postępem technologii...



hm ale zatraca się ta magia programu jako edytora jednośladu...


http://www.myspace.com/audiophone

mellodeque
Posty: 573
Rejestracja: wtorek 08 lis 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: mellodeque » piątek 13 kwie 2007, 20:35

Na maksa rozszerzyli analize/monitoring sygnału

mamy juz monoCopatible Meter, mamy Miernik Fazy, mamy standardowy miernik poziomów szczytowych, oraz mocy średniej... czy jak to tam zwał.

Wszystko przejrzyste, dla mnie usera SF od dawna tak samo jak Vegas'a - ciekawe wsio ;)

demo 30dni, potem bigiem po aktualizacje ;)

Nie przetestuje NoiseReduction, gdyż DEMO prosi od instalowanie poprzedniej wersji, a tego nie chce na razie robić (pewnie i tam dodali conieco do algorytmów)

Jesli czegoś nie jesteś pewien - nie pisz.
http://khyro.com | http://promusic.pl/forum/

Zbynia
Posty: 7665
Rejestracja: sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: Zbynia » sobota 14 kwie 2007, 04:23

hmmmmm.zawialo wsia.....

na co komu wiele sladow w edytorze....ech...ale dobra ida do przodu...wiedzialem ze sony gowna z tego nie zrobi...wavelab od zawsze zalatywal mi programem przestarzalym....bo na wyglad steinberg nie raczyl spojrzec.......

mellodeque
Posty: 573
Rejestracja: wtorek 08 lis 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: mellodeque » sobota 14 kwie 2007, 11:27

Zbynia, to nie tak - te wiele śladów może nie używa sie często, ale np. tak jak ja, zajmuje sie sounddesignem, czy tam SFX makingiem jak kto woli.

Powiedzmy mam 4ro kanałowego WAV'a z Edirol'a R4, i mam kłopot by go obrobić, musiałem do VEGAS wrzucać, a i to nie było to co chciałem.

SF9 jest dobrze przygotowany do pracy w tworzeniu SFX i muzyki do np 5.1

lepiej miec ta edycje niz jej nie mieć ;]
Jesli czegoś nie jesteś pewien - nie pisz.
http://khyro.com | http://promusic.pl/forum/

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: JoachimK » sobota 14 kwie 2007, 12:04

na co komu wiele sladow w edytorze....ech...
**********************

Jak najbardziej tak ma byc. Dla przykladu, cala idea pracy edytora w systemie Sonic Solutions odbywa sie z zasady na minimum dwoch sladach. Akurat w przypadku Sonic Studio/HD jest to system pracy source-destination - zdecydowanie szybszy w pracy niz tradycyjny sposob montowania i robienia crossfades na aplikacjach Steinberga, Sony, czy innych producentow. Niektorzy producenci ostatnio wlaczaja ten sposob pracy do nowych wersji edytorow (np. Merging Pyramix).
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
oduck
Posty: 997
Rejestracja: wtorek 15 lip 2003, 00:00

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: oduck » sobota 14 kwie 2007, 12:53

niektorzy chyba myla edycje i mastering wielokanalolwych plikow dzwiekowych z wielosciezkowym DAW, SF to przeciez wciaz to pierwsze, ale uzupelnione o dookolne systemy


Joachim a SADiE czy Sequoia?
fan dobrego brzmienia ;)

Awatar użytkownika
JoachimK
Posty: 3148
Rejestracja: środa 12 paź 2005, 00:00
Kontakt:

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: JoachimK » sobota 14 kwie 2007, 13:18

...niektorzy chyba myla edycje i mastering wielokanalolwych plikow dzwiekowych z wielosciezkowym DAW, SF to przeciez wciaz to pierwsze, ale uzupelnione o dookolne systemy


Joachim a SADiE czy Sequoia?...
**********************

Nie moge tego porownac, bo nie znam SADiE, natomiast pamietam, ze jak studio, w ktorym parcuje, decydowalo sie na zakup takiej stacji, to przewazyl Sonic i kupilismy Sonic Studio 5.
Dzis sie sporo zmienilo, kazdy z tych systemow mocno ewoluowal*, gdy przegladam grupe mailingowa Sonic Studio, to z wypowiedzi ludzi wychodzi na to, ze ciagle wielcy tego swiata muzycznego korzystaja z Sonic, wiec chyba sprzet sie dalej dobrze trzyma na rynku, podobnie jak SADiE

Sequoia, hmmm, chcialbym miec prywatnie ten soft, bardzo mi sie podoba ten "duzy" Samplitude, ale - co do pytania - czy ja wiem, czy da sie go porownac z SADiE (z czego ten ostatni akurat jest (byl) blizszy Sonic Solutions)?


* (poza tym i tak twierdze, jako ze troche lat zarowno na Sonic jak i na innych systemach przepracowalem, ze ten stary Sonic jest w niektorych rozwiazaniach ciagle do przodu co do sposobu pracy, wzgledem innych aplikacji)
Nie odpowiadam na porady via prywatny mail. Od tego jest to forum!

Awatar użytkownika
KAFEL
Posty: 713
Rejestracja: poniedziałek 04 sie 2003, 00:00

Re: Drugie narodziny Sound Forge

Post autor: KAFEL » wtorek 17 kwie 2007, 10:38

i jeszcze tu po polsku
--------------------------------------------------------------------
Po polsku i oczywiście drogo . Ja zamówiłem już uaktualnienie Sound Forge z wersji 8 do 9 i zapłaciłem nie 580 zł a jedynie 340 zł (wersja box cena z wysyłką Fedexem dostawa max w piątek) bezpośrednio na stronie Sound Forge. Na trackingu Fedexa widzę że już został wysłany. Na dodatek u naszego dystrybutora jeszcze nie ma tego towaru.

ODPOWIEDZ