Salony muzyczne RIFF

Preferujemy sytuacje autentyczne. Humor skopiowany z zasobów internetu zupełnie nas nie interesuje.
Awatar użytkownika
Gerry
Posty: 552
Rejestracja: czwartek 09 cze 2005, 00:00

Re: Salony muzyczne RIFF

Post autor: Gerry » czwartek 05 kwie 2007, 22:10

...drogo. i to nawet nie w porównaniu do niemieckich, ale i polskich sklepów.
m....
**********************
Zawsze można się jakoś dogadać. Uwierz mi..
...
**********************
W muzyczny.pl przesyłkę masz gratis i jak poprosisz to też rabat dostaniesz :) suma sumarum wychodzi taniej i pewniej :) niedawno padł mi compact4, odeslałem na ich koszt a za kilka dni miałem bez gadania i problemów już w domu kuriera z nowym mikserem.
...kto pyta nie błądzi :-)) Niech milczę jesli nie mam nic ciekawego do powiedzenia...

Awatar użytkownika
Soundscape
Posty: 2054
Rejestracja: czwartek 15 mar 2007, 00:00
Kontakt:

Re: Salony muzyczne RIFF

Post autor: Soundscape » piątek 06 kwie 2007, 14:32

To co powiecie na to?

Zaklinował mi się kabel XLR (standardowy) w interfejsie M-Audio FW 410. Wysłany do serwisu (polskiego) był 3 tygodnie temu. (Na gwarancji.) Dziś serwis twierdzi iż interfejs otrzymali 3 dni temu (i kto w to uwierzy?!) a naprawa "usterki" kosztuje 120 PLN, bo użyty kabel XLR był nieodpowiedni. Problem w tym, że w instrukcji obsługi nie ma mowy o kabelkach XLR, które są nieprawidłowe, ani o takich, których nie wolno użyć z przedwzmacniaczem sprzętu.

I to są polskie realia...

Co się tyczy Tyrosa II, to po miesiącu też bym wycofał zamówienie. A sklep nie może (po takim okresie oczekiwań) odmówić klientowi wycofania zaliczki i zerwania zamówienia. (Miałem kiedyś podobna sytuację i po miesiącu czekania zrezygnowałem a zaliczkę dostałem spowrotem.)

A co do Szefa szefów, to bez komentarza...Kto nie ma zielonego pojęcia niech nie prowadzi niczego w tej branży.

Awatar użytkownika
vasyl
Posty: 347
Rejestracja: poniedziałek 22 wrz 2003, 00:00

Re: Salony muzyczne RIFF

Post autor: vasyl » piątek 06 kwie 2007, 14:50

A co do Szefa szefów, to bez komentarza...Kto nie ma zielonego pojęcia niech nie prowadzi niczego w tej branży....
**********************
Widać, że żaden z Ciebie biznesmen..

Flama
Posty: 5
Rejestracja: wtorek 24 kwie 2007, 00:00

Re: Salony muzyczne RIFF

Post autor: Flama » wtorek 24 kwie 2007, 23:25

......
**********************
Panie kolego, chyba nie zrozumiał pan istoty tego posta. Pikantnym smaczkiem całej sytuacji jest fakt, że człowiek który stoi na samej górze wielkiej i poważnej instytucji, jaką jest Centrala handlu Przemysłu Muzycznego i który co roku wydaje wielkie pieniądze rozbijając się we Frankfurckich hotelach podczas Namm Shows nie ma pojęcia czym jest okręt flagowy największej hiper-korporacji przemysłu muzycznego - Yamahy - grający w poście główną rolę Tyros II XXL.


**********************
Panie kolego a czy Właściciel Lidla musi wiedzieć co to są chrupki chitos? Wiedzieć to musi obsługa sklepu....
**********************

Dokładnie
Pan P. to poprostu biznesmen który wyłożył kasę kupił CHPM nazwał RIFF i teraz trzepie pieniążki po to ma pod sobą prezesa zarządu (który też średnio orientuje się w temacie instrumentów - ale jest dobrym handlowcem) z kolei prezes ma pod sobą kierowników i sprzedawców którzy doskonale się orientują w temacie instrumentów.
Znam doskonale temat bo sam pracowałem w RIFF-ie ...
**********************
I wywalili Cię bo byłeś jednym z niewielu kompetentnych (myślących) pracowników? Jeśli tak jest to nie jesteś osamotniony. Cóż, taka specyfika postkomunistycznej firmy.
ps. Mnie nie wywalili, bo zbyt wcześnie zauważyłem słomę w butach prezesa.

dream-star
Posty: 6
Rejestracja: czwartek 21 cze 2007, 00:00

Re: Salony muzyczne RIFF

Post autor: dream-star » wtorek 26 cze 2007, 11:40

To nie jest specyfika postkomunistycznego sklepu (bo nikt z tamtych czasów się nie ostał, a jak wiadomo to ludzie tworzą klimat) tylko nastawienie na masówkę. Tu chodzi o pieniądze, a nie o wsparcie, jakość, terminowość, profesjonalizm.O właśnie profesjonalizm: dlaczego wytykam?
Bo to jest muzyczna Biedronka - chcą jak najmniejszym kosztem trzymać jak najbardziej wyszkolonych pracowników, ale to się nie udaje dlatego mają rotację. I w sumie nic mi do tego , ale że temat RIFF to swoje dopisałem.
A co?
metal

ODPOWIEDZ