Menager - jak znaleźć i na co zwrócić uwagę?

Tutaj można podyskutować na tematy związane z prawami autorskimi, produkcją i rozpowszechnianiem oraz wszelkie inne wymagające wiedzy prawniczej.
ratuszfly
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 24 mar 2011, 00:00

Menager - jak znaleźć i na co zwrócić uwagę?

Post autor: ratuszfly » czwartek 24 mar 2011, 09:48

Witam.


Mam prośbę o poradę w sprawie menagera.


Gram w zespole od ok 10 lat i cały managment robiliśmy sami. Teraz pojawiły się rodziny, poważna praca, i całe pozostałe siły skupiliśmy na Anglii i Holandii - na Polskę nie ma za bardzo czasu, a nie chcemy zaniedbać. Jestem zielony w temacie menagera - może ktoś poradzić jak znaleźć kogoś obrotnego ? I na co mam zwrócić uwagę, przy ewentualnej umowie, tak żeby nas nie zabolało.


Jeżeli chodzi o profil muzyczny to wszystko jest na strone www.undergroundfly.com. lub myspace.com/undergroundfly


 


Pozdrawiam - ratusz


Awatar użytkownika
INES
Posty: 107
Rejestracja: niedziela 27 maja 2007, 00:00

Re: Menager - jak znaleźć i na co zwrócić uwagę?

Post autor: INES » czwartek 24 mar 2011, 21:17

Polska to popieprzony kraj, jeśli chodzi o sprzedawanie swojej muzyki. Jedni z moich znajomych, którzy byli bardzo głośni w eterze nie chcieli się zgodzić na warunki, jakie im zaproponowano. Automatycznie zniknęli z radia… Totalna bzdura… Takich przykładów mogłabym przytoczyć wiele.

Gracie dobrą muzykę, choć brakuje mi w niej energii. Wokalista ma świetny głos… Pomyślcie o dodatkowych instrumentach elektronicznych, które dodadzą Wam więcej kopa. Staniecie się wtedy bardziej oryginalni i rozpoznawalni. Na dzisiaj nie gracie (przepraszam, że to piszę) nic nowego. Brakuje mi klimatu – tego czegoś. Nie jestem wyrocznią i napisałam... to co słyszę.

Awatar użytkownika
oneman
Posty: 523
Rejestracja: środa 01 maja 2002, 00:00

Re: Menager - jak znaleźć i na co zwrócić uwagę?

Post autor: oneman » piątek 25 mar 2011, 00:14