Jak sprzedawać banki dźwięków?

Tutaj można podyskutować na tematy związane z prawami autorskimi, produkcją i rozpowszechnianiem oraz wszelkie inne wymagające wiedzy prawniczej.
Awatar użytkownika
klops3000
Posty: 82
Rejestracja: niedziela 15 lut 2009, 00:00

Jak sprzedawać banki dźwięków?

Post autor: klops3000 » piątek 01 lip 2011, 13:58

Otóż czy ktoś mógłby mi mniej więcej nakreślić jak zacząć sprzedawać stworzone przez siebie banki dźwięków do syntezatorów a przy okazji sample i loopy ?


Jestem w tym totalnie zielony i nie wiem od czego zacząć a sądzę że moje soundsety zyskały by jako taką popularność.


Awatar użytkownika
Akton
Posty: 710
Rejestracja: piątek 21 gru 2007, 00:00

Re: Jak sprzedawać banki dźwięków?

Post autor: Akton » piątek 01 lip 2011, 14:03

...
Otóż czy ktoś mógłby mi mniej więcej nakreślić jak zacząć sprzedawać stworzone przez siebie banki dźwięków do syntezatorów a przy okazji sample i loopy ?

Jestem w tym totalnie zielony i nie wiem od czego zacząć a sądzę że moje soundsety zyskały by jako taką popularność....
 


Na Allegro jest tego dosyć dużo. Wrzucają to na stronę: Komputery - Opraogramowanie - Muzyczne


[addsig]
NI Komplete 12, EWQL Symphonic Gold Orchestra,Spectrasonics Omnisphere, NI Alicia's Keys, EWQL Ministry of Rock, IK Philharmonik Miroslav, BFD ECO

Awatar użytkownika
chantizstudio
Posty: 419
Rejestracja: sobota 26 maja 2007, 00:00

Re: Jak sprzedawać banki dźwięków?

Post autor: chantizstudio » niedziela 03 lip 2011, 08:46

Możesz takze np założyć właną firme (taka jak np vengeance czy sor), miec właną strone ww i w taki sposób sprzedawać swoje banki czy sample. Możesz także spróbować wyslac swoj bank do vengeance, może ci wydadzą , jeśli bedą dobre..--- (Jako ciekawostke podam ze w ten  sposób swoje banki wydaje jeden z naszych rodaków - wlasnie przez vengeance-sound)



''po to są gały w syntezatorach , zeby kręcić aż uzyska się to czego się szuka'' AdamZ

Awatar użytkownika
klops3000
Posty: 82