Własny lejbel?

Tutaj można podyskutować na tematy związane z prawami autorskimi, produkcją i rozpowszechnianiem oraz wszelkie inne wymagające wiedzy prawniczej.
Awatar użytkownika
Methusal
Posty: 23
Rejestracja: wtorek 05 paź 2004, 00:00

Własny lejbel?

Post autor: Methusal » poniedziałek 22 lis 2004, 23:06

Witam wszystkich. Mam dziś nietypowe pytanie do starszych kolegów. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś choć pokrótce podpowiedział mi jak można założyć własny lejbel muzyczny ? Własną, małą, niezależną wytwórnię..

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Methusal
Posty: 23
Rejestracja: wtorek 05 paź 2004, 00:00

Re: Własny lejbel?

Post autor: Methusal » poniedziałek 22 lis 2004, 23:10

Oczywiście proszę o poważne odpowiedzi. Nie mówię, że otworzę własną wytwórnię jutro... może uda mi się za rok, może za dwa a może za pięć, chciałbym po prostu zacząć o tym myśleć poważnie i proszę o pomoc ponieważ jestem zielony w tych sprawach. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
spiker
Posty: 1211
Rejestracja: czwartek 17 paź 2002, 00:00

Re: Własny lejbel?

Post autor: spiker » wtorek 23 lis 2004, 11:19

Witam

Jak każdą inną działalność gospodarczą.

1. Wpis do ewidencji działalności gospodarcze jesli chcesz to robic sam lub w spólce cywilnej, lub

2. Wpis do KRS jeśli miałaby to byc spółka prawa handlowego ("jawna", z. o.o, komandytowa, akcyjna)

3. Dokonac rejestracji w US

4. Dokonać rejestracji w ZUS

5. Dokonac rejestracji w GUS

6. Załozyć rachunek bankowy

7. Działać, zarabiać, płacić podatki...itd.



pozdrowienia
przed użyciem programu zapoznaj się treścią instrukcji załączonej do opakowania bądź skonsultuj się z producentem lub dystrybutorem oprogramowania...

Awatar użytkownika
AXIS
Posty: 307
Rejestracja: poniedziałek 28 cze 2004, 00:00

Re: Własny lejbel?

Post autor: AXIS » wtorek 23 lis 2004, 11:23