Mac Mini do domowego studia?

Jeśli masz problem związany z komputerem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
versusandrzej
Posty: 17
Rejestracja: czwartek 22 sie 2013, 00:00

Mac Mini do domowego studia?

Post autor: versusandrzej » czwartek 22 sie 2013, 12:17

Witam,


Jestem muzykiem i kompozytorem, przygotowuję na swoje potrzeby domowe studio - zastanawiam się nad wyborem komputera - tradycyjnie PC vs Mac :) 


Mam ogromną prośbę do Szanownych Forumowiczow o poradę - czy jest sens kupowania Maca Mini z czterordzeniowym procesorem i7?


Komputer ma służyć do pracy z Battery, FM8, Massive, Absynthem, do tego tory audio - bas, gitara, wokal. DAW to Ableton Live 9.


Z góry dziękuję za odpowiedzi. 


Zbynia
Posty: 7665
Rejestracja: sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Mac Mini do domowego studia?

Post autor: Zbynia » czwartek 22 sie 2013, 12:35

Sens jest jak masz soft na niego( i inne współpracujące z makiem urządzenia) - jeśli musiałbyś kupowac to lepiej poszukaj wydajnego peceta - soft wyjdzie gratis :)


Zbynia
Posty: 7665
Rejestracja: sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Mac Mini do domowego studia?

Post autor: Zbynia » czwartek 22 sie 2013, 12:37

aha zapomniałem dodać - jaka wielkośc matrycy?


Bo za 3 klocki jest do kupienia acer (nie pamiętam serii) 17.3" z mozliwością włożenia drugiego dysku 2.5" oraz trzeciego w postaci karty mSATA co umozliwia zastosowanie SSD na system


Bardzo fajny cichy sprzęt


versusandrzej
Posty: 17
Rejestracja: czwartek 22 sie 2013, 00:00

Re: Mac Mini do domowego studia?

Post autor: versusandrzej » czwartek 22 sie 2013, 12:42

...
Sens jest jak masz soft na niego( i inne współpracujące z makiem urządzenia) - jeśli musiałbyś kupowac to lepiej poszukaj wydajnego peceta - soft wyjdzie gratis :)...
 




-----


Soft mam taki, jak napisałem wyżej - LIve 9 chcę kupić (lubię) - a FM8, Massive, Absynth i Battery już mam.