Laptop na start

Jeśli masz problem związany z komputerem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Awatar użytkownika
kuba2
Posty: 8
Rejestracja: sobota 26 paź 2013, 00:00

Laptop na start

Post autor: kuba2 » sobota 26 paź 2013, 13:03

Witam!


Do tej pory grywałem na klawiszach i od dawna chciałem nauczyć się tworzyć muzykę w DAW. Nie stać mnie jednak na sprzęt droższy, typowo pod "domowe studio". Obecnie kupuję laptopa, który będzie mi również służył do pracy i wszystkich podstawowych czynności. Nie mogę wydać więcej niż 2000zł.  


Na oku mam międy innymi ten model


http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-essential-g580-i3-3110m-4gb-1tb-gt710m.bhtml#opis


Jestem laikiem w kwestii komputerów i wymaganiach sprzętowych, więc pytam się Was - czy jest jakakolwiek nadzieja, że np. Ableton będzie śmigał na tym na choćby przyzwoitym poziomie? Czy macie jakieś sugestie co do wyboru modelu? 


Pozdrawiam!


Zbynia
Posty: 7665
Rejestracja: sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Laptop na start

Post autor: Zbynia » poniedziałek 28 paź 2013, 12:00

Na obecnym sprzecie kazdy soft śmiga bez problemów - reszta to ograniczenia wydajności dla wtyczek i instrumentów ale te ograniczenie tyczy się każdego sprzętu w większym bądź mniejszym stopniu


Awatar użytkownika
kuba2
Posty: 8
Rejestracja: sobota 26 paź 2013, 00:00

Re: Laptop na start

Post autor: kuba2 » poniedziałek 28 paź 2013, 14:36

...Na obecnym sprzecie kazdy soft śmiga bez problemów - reszta to ograniczenia wydajności dla wtyczek i instrumentów ale te ograniczenie tyczy się każdego sprzętu w większym bądź mniejszym stopniu...

Dzięki za odpowiedź. Czy mógłbyś jeszcze powiedzieć w jaki sposób mógłbym ew. w przeszłości udoskonalić tę maszynę? Zewnętrzna karta dźwiękowa może? Czy to by pomogło?

ArtMusic
Posty: 10
Rejestracja: piątek 04 paź 2013, 00:00

Re: Laptop na start

Post autor: ArtMusic » poniedziałek 28 paź 2013, 15:51