Laptop na scenę

Jeśli masz problem związany z komputerem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
Rozmych
Posty: 9
Rejestracja: piątek 18 lip 2014, 00:00

Laptop na scenę

Post autor: Rozmych » sobota 19 lip 2014, 01:42

Witam,
Mam pytanie dotyczące komputera (laptopa), który posłużył by mi na scenie. Jestem kompletnym laikiem w temacie koncertowym, dlatego też każde wskazówki nie dotyczące komputera a spraw koncertowych będą mile widziane :)
Na laptopie chciał bym używać Abletona Live 8, moje projekty mają po 20 ścieżek z czego większość to wirtualne instrumenty, kilka ścieżek audio i żadnych wtyczek VST. Podczas koncertów chciał bym używać jednego instrumentu na żywo z mojej klawiatury MIDI. Niedawno znalazłem na aukcji internetowej MacBook'a White w przystępnej cenie, bo kosztuje on 1100zł z miarę - jak na moje oko - dobrymi specyfikacjami, tylko nie wiem czy wystarczą one na brak trzasków i opóźnień w graniu live. Oto specyfikacje znalezionego sprzętu:


- Intel Core 2 Duo 2,4GHz


- 4GB RAM


- 320GB Dysk


- Intel GMA X3100 144MB


- 13"


Jeśli macie jakieś inne propozycje, to proszę bardzo o przybliżenie takowych :) Mój budżet to, mówiąc z bólem kieszeni, +/- 2000zł (wiem, wiem, sknerus ze mnie).


 


Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.


Rozmych
Posty: 9
Rejestracja: piątek 18 lip 2014, 00:00

Re: Laptop na scenę

Post autor: Rozmych » sobota 19 lip 2014, 01:45

Myślałem też o późniejszym dokupieniu jakiejś konkretnej zewnętrznej karty dźwiękowej do tego komputera, ale nie wiem czy to będzie miało jakiś większy sens.


elmodagansta
Posty: 21
Rejestracja: poniedziałek 10 sty 2011, 00:00

Re: Laptop na scenę

Post autor: elmodagansta » wtorek 22 lip 2014, 13:53

Jeżeli chcesz używać dużo instrumentów wirtualnych to 4GB to raczej za mało.


...