komputer/laptop do produkcji

Jeśli masz problem związany z komputerem stosowanym w domowym lub profesjonalnym studiu, to tu jest odpowiednie miejsce, aby się nim zająć.
jake62
Posty: 4
Rejestracja: środa 23 lip 2014, 00:00

komputer/laptop do produkcji

Post autor: jake62 » środa 23 lip 2014, 21:11

Witam.
Ze względu na to że jestem studentem potrzebuję w laptopa(15,6')/ew. MAŁY komputer do pracy na programach takich jak FL Studio, Cubase, Ableton przy produkcji muzyki na wielu wtyczkach VST, VSTi oraz ogarniania studiów czyli internet, MSOffice, filmy.

Muzycznie głównie produkcja od początku do końca bitów hiphopowych, nagrywania wokali, od czasu do czasu gitara. Korzystam aktualnie z interface'u 2i2 Focusrite i małego kontrolera MIDI.

Mam dość ograniczony budżet a mianowicie około 2300zł, z tego też powodu patrząc po forum i widząc jakie sumy wchodzą w grę przy kupnie komputerów które polecacie czy laptopów z i7 zacząłem brać niestety pod uwagę (ze względu na niższą cenę podzespołów do komputerów stacjonarnych) jakiś mały mobilny komputer coś w stylu MacMini. Chociaż nie powiem wolałbym lapka PC. Odrazu powiem nie mam możliwości odłożenia więcej niż to co wyżej wspomniałem. Przejżałem już wiele ofert ale już się gubię.. nie wiem czy procesor mógłby być i5 z dyskiem SSHD 8gbRAM czy lepiej normalny dysk HDD 5400obr i procesor i7..? wielu mówi tylko MAC i że wszystko na tym hula a inni że system nie ma znaczenia i liczą się podzespoły komputera.

Bardzo bym was drodzy forumowicze prosił o wsparcie bo nigdy nie miałem do czynienia z komputerem do zastosowań typowo muzycznych a opinie informatyków znacznie się różnią od opinii muzyków...
oto komputer jaki polecił mi kolega informatyk:
Link do lapka
PYTANIA:
1.ale może istnieje coś co lepiej by spełniło swoje przyszłe zadanie?
2. z jakich komputerów Wy korzystacie?

laser777
Posty: 372
Rejestracja: czwartek 17 kwie 2014, 00:00

Re: komputer/laptop do produkcji

Post autor: laser777 » czwartek 24 lip 2014, 00:16