Czy dobrze piszę?
**********************
Źle
1) niektóre wtyczki biją na głowę niektóre analogi i niektóre analogi biją na głowę niektóre wtyczki. Nie ma reguły.
Sam używam raz analoga raz wtyczek - zależy. I czasami naprawdę ciężko na 1 rzut ucha powiedzieć co będzie lepsze.
2) wyjście z mixem do analoga w celu przetwarzania w 99 przypadkach na 100 będzie lepsze niż nagrywanie od razu efektem (np. kompresją). Cały ten odgrzany wątek był właśnie o tym.
[addsig]
Behringer MDX 2600... aż się zdziwiłam
Re: Behringer MDX 2600... aż się zdziwiłam
Ilu realizatorów potrzeba żeby wkręcić żarówkę?
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Czterech, jeden wkręca a trzech mówi że by to zrobiło lepiej
Re: Behringer MDX 2600... aż się zdziwiłam
...Kilka dni temu zakupiłem kompresor "MDX 2600 .. aż się zdziwiłam".
Schemat połączeń:
[karta dźwiękowa->kompresor->mikser]
Karta dźwiękowa: Audiophile 2496
Kompresor: MDX 2600
Mikser: Behringer 802 MX
wyłączony mikser; wyłączony kompresor = szumy na poziomie -70,3
włączony mikser; wyłączony kompresor = szumy na poziomie -57,6
włączony mikser; włączony kompresor = szumy na poziomie -56,7
Źródłem szumów jest niestety kompresor, nawet jeśli jest wyłączony(?).
Sam mikser (bez połączenia z kompresorem) podłączony do karty dźwiękowej nie generuje praktycznie żadnych szumów.
Kompresor podłączony, bezpośrednio, do karty dźwiękowej generuje szumy na poziomie -64,7.
Kiedyś miałem kompresor DBX 166, tak samo podłączony jak teraz ten Behringer (karta dźwiękowa i mikser były te same). Może i był to stary model, ale w konfiguracji:
włączony mikser; włączony kompresor szumy były na poziomie -75. Tutaj, wydawało by się nowsza myśl technologiczna, itp., a szumi bardziej.
I co tu zrobić...?:(...
**********************
rozbieralem mdx 2100, 2200, 2600
wszystkie mają hard bypass na porządnym przekaźniku (co najprosciej sprawdzić wyłączajac je z sieci)
nie wierzę by dwa gniazda, przekaźnik i kawałek płytki drukowanej generowały takie szumy
Schemat połączeń:
[karta dźwiękowa->kompresor->mikser]
Karta dźwiękowa: Audiophile 2496
Kompresor: MDX 2600
Mikser: Behringer 802 MX
wyłączony mikser; wyłączony kompresor = szumy na poziomie -70,3
włączony mikser; wyłączony kompresor = szumy na poziomie -57,6
włączony mikser; włączony kompresor = szumy na poziomie -56,7
Źródłem szumów jest niestety kompresor, nawet jeśli jest wyłączony(?).
Sam mikser (bez połączenia z kompresorem) podłączony do karty dźwiękowej nie generuje praktycznie żadnych szumów.
Kompresor podłączony, bezpośrednio, do karty dźwiękowej generuje szumy na poziomie -64,7.
Kiedyś miałem kompresor DBX 166, tak samo podłączony jak teraz ten Behringer (karta dźwiękowa i mikser były te same). Może i był to stary model, ale w konfiguracji:
włączony mikser; włączony kompresor szumy były na poziomie -75. Tutaj, wydawało by się nowsza myśl technologiczna, itp., a szumi bardziej.
I co tu zrobić...?:(...
**********************
rozbieralem mdx 2100, 2200, 2600
wszystkie mają hard bypass na porządnym przekaźniku (co najprosciej sprawdzić wyłączajac je z sieci)
nie wierzę by dwa gniazda, przekaźnik i kawałek płytki drukowanej generowały takie szumy
Re: Behringer MDX 2600... aż się zdziwiłam
A czy używa ktoś Multicoma MDX 4600 ? Na oko prawie to samo tylko że 4 kanały, ale bez Tube i Deessera.
Co będzie lepsze dla kapeli weselnej (i nie tylko) na 3 wokale puzon i sax? 2x MDX 2600 czy jeden MDX 4600 ?
Jak koledzy myślicie?
Co będzie lepsze dla kapeli weselnej (i nie tylko) na 3 wokale puzon i sax? 2x MDX 2600 czy jeden MDX 4600 ?
Jak koledzy myślicie?
Nie stać mnie na drogi sprzęt więc nagrywam komputerem ;-)
Re: Behringer MDX 2600... aż się zdziwiłam
*cyfra to cyfra i nie ma ladniejszych zer i edynek
Jakość kabla w transmisji cyfrowej ma przynajmnej takie samo znaczenie jak w przypadku transmisji analogowej.
*ale wode z mozgu ludziom zawsze robili heh.......
a zdania typu "cyfra to cyfra...." to jestwłąsńie robienie wody z mózgu
Wracając do interkonektorów i kabli głośnikowyh za ciężkie pieniądze, kolesie w sklepach audiofilskich często przesadzają z opisami "cudownego dżiałania" tychże kabli, natomiast jak się okazuje, wymiana kabli na lepsze poprawia całość sytuacji oczym można się za małe pieniążki doświadczalnie przekonać.
Jakość kabla w transmisji cyfrowej ma przynajmnej takie samo znaczenie jak w przypadku transmisji analogowej.
*ale wode z mozgu ludziom zawsze robili heh.......
a zdania typu "cyfra to cyfra...." to jestwłąsńie robienie wody z mózgu
Wracając do interkonektorów i kabli głośnikowyh za ciężkie pieniądze, kolesie w sklepach audiofilskich często przesadzają z opisami "cudownego dżiałania" tychże kabli, natomiast jak się okazuje, wymiana kabli na lepsze poprawia całość sytuacji oczym można się za małe pieniążki doświadczalnie przekonać.