Chóry - drugi głos

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
R.B.
Posty: 320
Rejestracja: czwartek 05 gru 2002, 00:00

Chóry - drugi głos

Post autor: R.B. » piątek 03 paź 2003, 12:03

Wiem że w EIS opisano jak umieszczać w panoramie i nagrywać chórk.,

Ale dręczy mnie pytanie – jak nagrać i umieścić w panoramie tylko i wyłącznie jeden, jedyny drugi głos?



< Czy skopiować go na inny kanał i przesunąć o jakieś 2-3ms.i rozstawić skrajnie w panoramie?



< Czy dać go tak samo jak główny wokal na środku ?



Jestem ciekaw ja wy to robicie ?



Dzięki z góry za wskazówki.

Jestem muzykiem z zawodu. Muzyka kręci się cały czas do okoła mnie i ostatnio fascynuje mnie nagrywanie muzy w swoim małym studiu domowym.

Awatar użytkownika
Mario1
Posty: 41
Rejestracja: niedziela 07 wrz 2003, 00:00

Re: Chóry - drugi głos

Post autor: Mario1 » piątek 03 paź 2003, 12:17

...Wiem że w EIS opisano jak umieszczać w panoramie i nagrywać chórk.,

Ale dręczy mnie pytanie – jak nagrać i umieścić w panoramie tylko i wyłącznie jeden, jedyny drugi głos?



< Czy skopiować go na inny kanał i przesunąć o jakieś 2-3ms.i rozstawić skrajnie w panoramie?



< Czy dać go tak samo jak główny wokal na środku ?



Jestem ciekaw ja wy to robicie ?



Dzięki z góry za wskazówki.

...

**********************

mozna tak zrobic jak mowisz ale wtedy stracisz kompatybilnosc w mono , i bedzie tak dziwnie metalicznie brzmiało w MONO , a to jest bardzo wazne , Mozna skopjowac na dwa traki czyli bedziesz miał 3 głosy . jeden zostawiasz w mono , a na drugi i 3 wkladasz lekki chorus . i mozesz panoramowac, mozna takze 2 i 3 przesunąc 0 kilka mili sekund w lewo i prawo , ale srodkowego sie nie ruszaj ...... mozna tez pich Shifterem potraktowac lekko , rozjada sie i take bedzie Stereo , W Moim Eventide jest program nazywa sie Voce Dubler i on robi cos takiego , to działa na zasadzie pich Shiter - a

R.B.
Posty: 320
Rejestracja: czwartek 05 gru 2002, 00:00

Re: Chóry - drugi głos