Karta dźwiękowa 16 wejść?

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
boro
Posty: 92
Rejestracja: piątek 12 wrz 2003, 00:00

Karta dźwiękowa 16 wejść?

Post autor: boro » niedziela 05 paź 2003, 09:58

Czy jest na rynku w miare popularna karta dzwiekowa, kltora bedzie mozna kupic bez specjalnyego zamawiania ktora ma 16 wejsc (chyba wystarczy na nagranie zespolu rockowego live in studio). Chodzi mi o dobry wspolczynnik jakosci do ceny.... Pozdrawiam.
Jestem początkującym realizatorem, gram też na gitarze.

Awatar użytkownika
Jackart
Posty: 63
Rejestracja: środa 14 sie 2002, 00:00

Re: Karta dźwiękowa 16 wejść?

Post autor: Jackart » niedziela 05 paź 2003, 12:18

A nie lepiej kupić przechodzoną konsoletę?



...no chyba że chodzi ci o kartę w cenie SB Live...

Awatar użytkownika
Markus
Posty: 280
Rejestracja: piątek 17 maja 2002, 00:00

Re: Karta dźwiękowa 16 wejść?

Post autor: Markus » niedziela 05 paź 2003, 12:22

...Czy jest na rynku w miare popularna karta dzwiekowa, kltora bedzie mozna kupic bez specjalnyego zamawiania ktora ma 16 wejsc (chyba wystarczy na nagranie zespolu rockowego live in studio). Chodzi mi o dobry wspolczynnik jakosci do ceny.... Pozdrawiam....

**********************

Creamware Pulsar + przetwornik A16 ultra

Awatar użytkownika
Jackart
Posty: 63
Rejestracja: środa 14 sie 2002, 00:00

Re: Karta dźwiękowa 16 wejść?

Post autor: Jackart » niedziela 05 paź 2003, 13:24

...pamiętaj jednak, że kupując Pulsara trzeba zapłacic za całą masę softu ( głównie syntezatory) niekoniecznie potrzebnego jeśli chodzi o nagrywanie kapeli live, a także kilka procesorów obsługujących te wtyczki... Przyjemność w wersji Pulsar I kosztuje ok 5000 zł a w wersji Pulsar II ok 8000, ale nie jestem przekonany że jest to najlepsze rozwiązanie, realizujące postawiony cel - nagrywanie kapeli "w studio na żywo". Mam nadzieję, że i tak nie chodzi o nagrania profesjonalne bowiem nie wyobrażam sobie, aby je realizować bez stołu.